Zoeken Vraag het forum

Al 3 dagen overtijd, wat niet normaal is…

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik slik de pil al 4jaar. Ik heb m’n regels altijd al op tijd gehad, nooit te laat. Nu was mijn strip volledig op op donderdag 7 juli. Maandag 11 juli zou ik normaal mijn regels moeten krijgen maar nu al bijna 4 dagen later nog altijd niets van buikpijn, bloedverlies en noem maar op. Ik heb gisteren een test gedaan maar bleek negatief. Ik ben wel tijdens de 1ste week 1x mijn pil vergeten en in mijn 2de week 3 dagen achtereen. Nu vraag ik me af of ik toch zwanger zou kunnen zijn maar er nog niet voldoende symptomen en hormonen in mijn urine zitten om dit nu al te merken?! Ik word er gek van want eigenlijk zitten ik en mijn vriend toch met een kinderwens en omdat ik nu voor het 1st in die 4jaar overtijd ben en toch al 3 dagen achtereen en nog steeds niets voel van symptomen of pijn ben ik onzeker en wil ik duidelijkheid. Als ik eind deze week nog geen regels heb maak ik een afspraak bij de dokter, hopelijk kan hij mij duidelijkheid brengen. Heeft iemand dit ook al meegemaakt of iets gelijkaardigs ? Ben namelijk wel wat teleurgesteld door dat de test negatief was gisteren. Mss nog wat te vroeg voor een test te doen? Ik zit met zoveel vragen maar geen antwoorden. Help me aub!

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De pil slik je om niet zwanger te raken. Waarom ben je dan teleurgesteld als de test negatief is? Daar slik je toch juist die pil voor? Vindt je dat zelf nou niet ook een beetje vreemd? Als jullie graag een baby willen zul je toch met de pil moeten stoppen.
    [quote]Ik word er gek van want eigenlijk zitten ik en mijn vriend toch met een kinderwens[/quote] Ik snap er niks meer van…..

Het kan zo zijn dat je HCG gehalte nog te laag is voor de DHZ test. Ga op het einde van de week naar de huisarts en vraag om een bloedtest als je menstruatie verder uitblijft.

Reageren
    Anoniem

Omdat het de bedoeling was om nu te stoppen met mijn pil en mee dat ik nu geen regels krijg waren we langs de ene kant wel blij maar het is zo vaag dus is het zeer verwarrend en ik denk dat het beste is dat ik wat afwacht tot eind van de week.. Sorry als ik niet duidelijk overkom ik probeer ook maar mijn probleem te uiten op een of andere manier

Reageren
    John (moderator)

Nou is het in ieder geval een stuk duidelijker 😉
    Wacht nog even. Je hebt dan 2 mogelijkheden:
    Of zelf nogmaals een test doen of naar de huisarts gaan.

Reageren
    Anoniem

Dankjewel voor de reactie, ik denk dat ik best van de eerste keer langs de dokter ga zo kan ik daar ook eens mijn verhaal doen en weet ik het zeker 🙂

Reageren
Reageer op: Al 3 dagen overtijd, wat niet normaal is…
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.