- Amy14 november 2017 om 22:58
HoI hoi
Sinds augustus ben ik gestopt met de pil om weer te proberen om zwanger te worden voor ons 2de kindje. De 1e keer was het in de eerste maand raak. Maar nu totaal anders.
Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik een onregelmatig syclus. Vorige maand was ik 5 dagen overtijd maar werd helaas wel ongesteld. Nu ben ik een week overtijd. Test gedaan, met een clearblue waarop een heuuul heuuul vaag streepje op te zien was, of ik wil het zien… maar de digitale test zei niet zwanger… nu rommelt mijn buik al 2 dagen alsof ik ongesteld moet worden, maar het breekt maar niet door. Wel het gevoel dat mijn onderbuik opgezet is en mijn lid teken van de keizersnede van de eerste kindje brand af en toe met samen stelling tot steken in de onderbuik…
moet ik ff wachten om nog een test te doen? Of meteen naar de dokter gaan om te vragen hoe het kan dat mijn menstruatie zolang uit blijft.
Pfff wat word je hier onzeker ban zeg.
Liefs Amy
Bijlagen:
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 november 2017 om 00:24Je zou naar de huisarts kunnen gaan en om een bloedtest vragen
ReagerenAmy15 november 2017 om 08:57hey. Dat had ik ook gevraagd bijde eerste zwangerschap. Maar dat kunnen ze niet bij ons bij de dokter. De dokter zei toen dat ik dat wel in het ziekenhuis kan. Maar dan moet ik weer een heel stuk gaan rijden.
ReagerenJohn (moderator)
15 november 2017 om 09:19Tja….. vreemd dat het bij de dokter niet kan.. Doe over een paar dagen dan nog eens een nieuwe test en anders toch maar even naar het ziekenuis
ReagerenCatootje16 november 2017 om 09:58Gebruik van de pil bevordert oestrogeendominantie. Bij oestrogeendominantie is het oestrogeen relatief te hoog ten opzichte van het progesteron. Dit kan leiden tot vele klachten, waaronder een onregelmatige cyclus. Pilgebruik zorgt ook nog eens voor de onttrekking van essentiële voedingsstoffen aan je lichaam, zoals zink. op internet genoeg te vinden over oestrogeendominantie en remedies hiertegen, zoals de juiste voeding, xeno-oestrogene vermijden, lever ontgiften en aanvullende middelen gebruiken. Onder andere natuurlijke progesteroncrème. Ook zorgen voor wat extra voedingsstoffen voor je lichaam. Of je zwanger zou kunnen zijn zou ik niet weten.
Reageren