Zoeken Vraag het forum

3 dagen overtijd, test negatief, wel symptomen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,

ik ben 22 jaar en mijn vriend en ik proberen vanaf juli afgelopen jaar zwanger te worden.
    Mijn eerste cyclus duurde 97 dagen de volgende 31 en toen 25. Ik ben sinds ik ben gestopt met de pil iedere keer maar 2 dagen licht ongesteld. Momenteel ben ik al 3 dagen overtijd en heb vanochtend een test gedaan, helaas negatief. Echter heb ik wel een aantal symptomen zoals vermoeidheid, veel dromen, extreem neus verkouden en extreem veel extra bultjes op mijn tepelhof.

Moet ik over een paar dagen nog een keer testen of moet ik contact opnemen met de dokter voor een bloedtest, ik weet het niet zo goed..

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Hoezo denk je dat je overtijd bent?
    Je hebt een onregelmatige cyclus na het stoppen van de pil. Je weet dus eigenlijk helemaal niet hoe lang je cyclus duurt…

[quote]vermoeidheid, veel dromen, extreem neus verkouden[/quote] als dit zwangerschapssymptomen zouden zijn, dan was heel Nederland nu zwanger… Dit zijn toch echt geen zwangerschapssymptomen.

Reageren
Reageer op: 3 dagen overtijd, test negatief, wel symptomen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.