Zoeken Vraag het forum

33 dagen overtijd, test negatief, wel symptomen!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik word gek van de onzekerheid! ik heb januarie mijn spiraal eruit laten halen ( deze heb ik maar 3 maanden gehad). 14 februari netjes ongesteld geworden. Ik ben na 14 februari niet meer ongesteld geweest. Toen ik mijn eerste menstruatie oversloeg heb ik 3 testen gedaan en die waren negatief. Bij 1.5 week overtijd bloed laten prikken en ook deze was negatief. Ik moest van de HA afwachten want het kon zijn dat ik 1 menstruatie oversloeg. Maar nu al bijna weer 1 week overtijd bij de 2de menstruatie. Daarnaast heb ik donkere kringen rond mijn tepel, verschikkelikke pijn aan mijn borsten, na het eten misselijk, heel erg moe, heel erg last van pukkeltjes en ik huil om alles?! Ik heb altijd een normale cyclus gehad.Vandaag weer de HA gebelt maar ik kan pas over 2 weken terecht. Heeft iemand dit ook mee gemaakt??? Kan ik nog zwanger zijn ondanks de negatieve bloedtest en thuistesten??

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Een zwangerschap acht ik gezien de testen niet aannemelijk. Je klachten kunnen wel worden veroorzaakt door het verwijderen van de spiraal.

Reageren
    Anoniem

Hoelang kan het duren tot je na het verwijderen van een spiraal weer een normale cyclus krijgt? Ik word er gek van ik zou zo blij zijn als ik weer ongesteld word ik heb nu steeds het gevoel dat er wat mis is met me.

Reageren
    John (moderator)

Dat is moeilijk te zeggen. Het is voor iedereen anders. Helaas.

Reageren
Reageer op: 33 dagen overtijd, test negatief, wel symptomen!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.