- Anoniem16 april 2014 om 21:21
Ik word gek van de onzekerheid! ik heb januarie mijn spiraal eruit laten halen ( deze heb ik maar 3 maanden gehad). 14 februari netjes ongesteld geworden. Ik ben na 14 februari niet meer ongesteld geweest. Toen ik mijn eerste menstruatie oversloeg heb ik 3 testen gedaan en die waren negatief. Bij 1.5 week overtijd bloed laten prikken en ook deze was negatief. Ik moest van de HA afwachten want het kon zijn dat ik 1 menstruatie oversloeg. Maar nu al bijna weer 1 week overtijd bij de 2de menstruatie. Daarnaast heb ik donkere kringen rond mijn tepel, verschikkelikke pijn aan mijn borsten, na het eten misselijk, heel erg moe, heel erg last van pukkeltjes en ik huil om alles?! Ik heb altijd een normale cyclus gehad.Vandaag weer de HA gebelt maar ik kan pas over 2 weken terecht. Heeft iemand dit ook mee gemaakt??? Kan ik nog zwanger zijn ondanks de negatieve bloedtest en thuistesten??
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 april 2014 om 21:24Een zwangerschap acht ik gezien de testen niet aannemelijk. Je klachten kunnen wel worden veroorzaakt door het verwijderen van de spiraal.
ReagerenAnoniem16 april 2014 om 21:31Hoelang kan het duren tot je na het verwijderen van een spiraal weer een normale cyclus krijgt? Ik word er gek van ik zou zo blij zijn als ik weer ongesteld word ik heb nu steeds het gevoel dat er wat mis is met me.
ReagerenJohn (moderator)
16 april 2014 om 21:32Dat is moeilijk te zeggen. Het is voor iedereen anders. Helaas.
Reageren