Zoeken Vraag het forum

Kans op zwangerschap?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ongerust

Hey

Ik zou normaal gezien niet via deze weg om hulp of info vragen maar ben toch heel ongerust.

Ik zal het even kort uitleggen, ik ben begin juli gestopt met de pil en de dag erna heb ik seks (met condoom) gehad met men vriend. Ik was te laat met een nieuw voorschrift te vragen voor de pil dus zou ik nu op de 1ste dag van mijn regels terug moeten beginnen. Nu heb ik dit weekend weer seks gehad met men vriend maar deze keer niet zo veilig, we hebben zonder condoom gevreeën maar hij is ver voordat hij klaar kwam uit mij gegaan. Redelijk oude en niet zo goede manier om anticonceptie te gebruiken, weet ik zelf ook wel :). Nu ben ik anderhalve week overtijd met mijn regels dus had ik in die dagen dat ik overtijd was verschillende keren een zwangerschapstest gedaan. Deze was dus 3 x negatief. Maar toch blijven mijn regels uit en heb ik continu buikkrampen..

Ik maak mij echt ongerust, alhoewel de test duidelijk ‘niet zwanger’ zegt, zou ik pas echt gerust zijn als ik mijn regels ook echt krijg. Nu is het weekend nog maar 2 dagen geleden en had gisteren avond een zwangerschapstest gedaan. Het zou toch niet kunnen dat die misschien vals negatief was ofzo?

Wij zijn beiden nog niet klaar voor een kindje en zouden hier graag nog wel een tijdje mee wachten.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

ga dan naar de huisarts en laat een bloedtest doen

Reageren
Reageer op: Kans op zwangerschap?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.