- Anoniem4 juli 2014 om 12:45
Hoi,
Ik zit nogal met iets. Ik ben op 10 juni begonnen met de pil, dat was mijn eerste dag van de menstruatie. Een week erna hebben mijn vriend en ik geslachtsgemeenschap gehad (9 dagen nadat ik begonnen was). Hij is niet in mij klaargekomen, maar ik weet van het voorvocht af. Afgelopen maandag(avond) heb ik mijn laatste pil moeten innemen. Maar ik heb nog steeds geen onttrekkingsbloeding gehad… Ondertussen is het namelijk al vrijdag, het zou er wel al moeten zijn… Ik ben de pil nooit vergeten meer dan 36 na de vorige pil. Ondanks dat ben ik toch echt bezorgd erover.
De afgelopen dagen heb ik ook last gehad van gevoelige borsten en een opgezwollen gevoel in mijn buik. De gevoelige borsten zijn ondertussen bijna niet meer gevoelig.Is er een kans op zwangerschap? Aangezien dit mijn eerste keer was dat ik aan de pil ging.
M.v.g
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 juli 2014 om 14:10Als je op de eerste dag van je menstruatie bent begonnen met de pil ben je vanaf dag 1 beschermd. De eerste maanden bij het starten met de pil is onregelmatigheid in de onttrekkingsbloedingen niet zo vreemd. Gewoon even afwachten en ook weer op tijd met de nieuwe strip beginnen. Het kan best dat de onttrekkingsbloeding later komt of 1 keer uitblijft. Als je er onzeker over bent kun je natuurlijk een zwangerschapstest doen.
ReagerenAnoniem4 juli 2014 om 21:24Dezelfde anoniem als de topic starter.
Ik ging net naar de wc en ik merkte dat er donkerbruine bloedverlies was. Dit is oud bloed, kan het zijn dat de menstruatie er nu aan zit te komen?
ReagerenJohn (moderator)
4 juli 2014 om 21:30Dat zou kunnen. Even afwachten maar.
Reageren