Zoeken Vraag het forum

Kans op zwangerschap?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mich

Hallo,

Ik zit echt met iets en zou graag een iets of wat professionele mening willen horen hierover.

Ik zit aan de pil en ik heb deze ondertussen al 2 maanden doorgenomen. Ik ben deze nooit vergeten en altijd rond dezelfde tijd ingenomen. Nu heb ik 2 weken geleden seks gehad met mijn partner en ik heb nu al 2 dagen last van een opgeblazen gevoel in mijn onderbuik en misselijkheid. Het komt met momenten ineens op en dan gaat het weer weg. De pijn is echt niet hevig ofzo, maar nu maak ik mij wel zorgen of het zou kunnen of ik zwanger zou zijn?

Ik eindig deze 3de maand van de pil ( die ik doorgenomen heb aan 1 stuk door) binnen een dikke week. Dan heb ik mijn stopweek en zou ik normaal gezien
    Ongesteld moeten worden.

Wat denken jullie? Normaal gezien kan ik toch niet zwanger zijn als ik altijd plichtsbewust de pil op hetzelfde tijdstip inneem en geen enkele vergeten ben?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dan is het toch wel zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Wellicht is er een buikgriepje op komst.

Reageren
    Mich

bedankt voor uw antwoord! Dat stelt me toch al een beetje gerust.

Toch liever een buikgriep dan zwanger te zijn op dit moment 🙂

Reageren
Reageer op: Kans op zwangerschap?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.