Hallo,
Ik heb nu 9 maanden de prikpil, maar ben laatste 2 weken misselijk, het is niet alleen sochtends, maar ook overdag en savonds vlagen van misselijkheid. Ik heb gekeken naar de zwangerschapsymtonen, en daar herken ik wel een paar dingen in.
Maar nu is mijn vraag;
Zou ik zwanger kunnen zijn?
En wanneer moet ik een test doen?
Vooral op die laatste wil ik graag antwoord, want bij de gewone pil moet je kijken naar je menstruatie, maar die heb ik dus niet...
Vandaar deze vraag.
Groetjes Michelle
Als je regelmatig vrijt, is dat niet te zeggen, anders +/- 14 dagen na de laatste keer dat je seks had. Je hebt al twee weken klachten. Zou de test doen of met je vragen naar de huisarts gaan.
Het is vrij regelmatig dat ik vrij. Ik denk dat ik inderdaad even een afspraak ga maken bij de huisarts. en dan eventueel nog een test ga doen.
Bedankt voor het antwoord!.
Hoi Roos,
Ja dat zal ik doen. Ik heb morgen ochtend een afspraak bij de dokter, dus ben benieuwd. Ik dacht eerst altijd dat je met de prikpil niet zwanger kon raken. Maar een vriendin is nu zwanger terwijl ze al 1,5 jaar de prikpil had.
Groetjes
Zit net te denken, het is al ongeveer 2 weken dat ik af en toe vlagen misselijkheid heb. Maar ik heb 2,5 week geleden antibiotica gehad(lichte morfine). Ik weet dat bij de gewone pil de werken ''weg gaat'' van de pil, is dat ook met de prikpil?
Groetjes.
Hallo Michelle, staat er niets over antibiotica in de bijsluiter?
Groetjes
Ik heb op internet gekeken omdat ik geen bijsluiter meer heb liggen, maar ik kan er geen wijs uit. De een zegt het kan geen kwaad, alleen bij de gewone pil, en de ander zegt weer van wel..
Groetjes.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hai, ik heb ook gezocht voor je want zelf heb ik een Implanon. Ik denk dat het het best is als je het morgen aan de HA vraagt. Laat je nog weten wat hij heeft gezegd?
Groetjes
Dankjewel, Ja dat zal ik zeker doen! ik vind dat het best tegenstrijdig is wat er op internet staat. Dus dan maar even aan de deskundige gaan vragen, haha.
Ik laat het morgen weten.
Groetjes.
Ik heb een soortgelijke vraag waar ik zelf ook nog geen antwoord op heb. Ik zal binnenkort eens aan mijn huisarts vragen of antibiotica invloed heeft op een Implanon... Heb mijn bijsluiter ook allang weggegooid.
Ja dat heb ik dus ook. Ik heb depo provera. En die wordt door de assitente van de huisarts gezet, dus ook daar de verpakking weggegooid..
Nou ik ben bij de huisarts geweest, er is weinig tot geen kans dat ik zwanger ben. Waar me misselijkheid vandaan komt is nog een raadsel, maar is het over een maand alsnog, dan moet ik terug komen, en krijg ik een echo en allerlij onderzoeken. Ik heb wel de vraag gesteld hoelang het evt duurd als ik stop met de prikpil hoelang het duurd voor ik een zwangerschapstest kan doen. Daarop kreeg ik als antwoord: De eerste 2 maanden even oppassen want de cyclus is nog niet goed op gang, dus zou een miskraam kunnen veroorzaken. maar als je na een maand of 2 een test gaat doen voor vruchtbaarheid en die is gelijk aan die van de maand erna dan kan er weinig meer gebeuren.
Ik hoop jullie vragen hiermee ook deels beantwoord te hebben
Groetjes.