- Anoniem3 mei 2017 om 22:21
Hallo.. na veel berichten te lezen oo internet besluit ik om zelf ook te plaatsen en om advies te vragen ik weet echter niet of dit nog actief is.
Maar Oke ongeveer een maand geleden zijn ik en mijn vriend uit elkaar gegaan en dacht ik te stoppen met de pil ik heb hem toen ongeveer 4 dagen niet geslikt.. maar tot mijn verbazing kwamen we toch weer bij elkaar en slikte ik de pil gewoon verder. Nu ben ik niet ongesteld geworden in mijn stopweek altans ben NOG niet ongesteld moest zaterdag ongesteld worden en het is inmiddels woensdag avond en nog steeds geen druppeltje bloed.. heb voornamelijk veel lagen rugpijn een opgeblazen gevoel en veel steekjes rechts onderin mijn buik verder ben ik niet heel heftig misselijk. Kan het zijn dat ik zwanger ben of is mijn cyclus gewoon verstoord omdat ik de pil 4x niet heb geslikt? Ik heb vorige week getest met een test van de jumbo en die was negatief. Ikdacht misschien te vroeg getest? Vandaag had ik ook een met de action getest en die was ook negatief. Ik heb eigenlijk geen idee wanneer ik zou kunnen testen dus deed ik het gewoon.. verder heb ik beetje stress gehad en heb gehoord dat daardoor je menstruatie ook kan wegblijven? Heb vooral s’avonds een heel raar gevoel onder in mijn buik een soort van druk ofzo waardoor ik ook moeilijk een positie kan vinden waar ik geen rugpijn en buikpijn door vorl en kan daar echt nachten van wakker liggen ? Sorry voor het lange verhaalte hoop dat iemand me kan helpen…
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 mei 2017 om 22:38dacht ik te stoppen met de pil ik heb hem toen ongeveer 4 dagen niet geslikt. In welke week van de strip was dat?
Hoe lang na het opnieuw starten van de pil heb je onbeschermde seks gehad?
ReagerenAnoniem3 mei 2017 om 22:54John (moderator)
3 mei 2017 om 22:57Je zou idd zwanger kunnen zijn. Doe over een paar dagen nog maar eens een nieuwe test
Reagerenanoniem4 mei 2017 om 09:02Ik had trouwens eergister wel een temperatuur daling maar nog steeds geen druppeltje bloed..
Reageren