Zoeken Vraag het forum

Ik weet niet of ik zwanger ben?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo.. na veel berichten te lezen oo internet besluit ik om zelf ook te plaatsen en om advies te vragen ik weet echter niet of dit nog actief is.

Maar Oke ongeveer een maand geleden zijn ik en mijn vriend uit elkaar gegaan en dacht ik te stoppen met de pil ik heb hem toen ongeveer 4 dagen niet geslikt.. maar tot mijn verbazing kwamen we toch weer bij elkaar en slikte ik de pil gewoon verder. Nu ben ik niet ongesteld geworden in mijn stopweek altans ben NOG niet ongesteld moest zaterdag ongesteld worden en het is inmiddels woensdag avond en nog steeds geen druppeltje bloed.. heb voornamelijk veel lagen rugpijn een opgeblazen gevoel en veel steekjes rechts onderin mijn buik verder ben ik niet heel heftig misselijk. Kan het zijn dat ik zwanger ben of is mijn cyclus gewoon verstoord omdat ik de pil 4x niet heb geslikt? Ik heb vorige week getest met een test van de jumbo en die was negatief. Ikdacht misschien te vroeg getest? Vandaag had ik ook een met de action getest en die was ook negatief. Ik heb eigenlijk geen idee wanneer ik zou kunnen testen dus deed ik het gewoon.. verder heb ik beetje stress gehad en heb gehoord dat daardoor je menstruatie ook kan wegblijven? Heb vooral s’avonds een heel raar gevoel onder in mijn buik een soort van druk ofzo waardoor ik ook moeilijk een positie kan vinden waar ik geen rugpijn en buikpijn door vorl en kan daar echt nachten van wakker liggen ? Sorry voor het lange verhaalte hoop dat iemand me kan helpen…

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

dacht ik te stoppen met de pil ik heb hem toen ongeveer 4 dagen niet geslikt.  In welke week van de strip was dat?

Hoe lang na het opnieuw starten van de pil heb je onbeschermde seks gehad?

Reageren
    Anoniem

bedankt voor het reageren!

ik gok eind van de 2e week. En 4 à 5 dag3n daarna seks gehad.

Reageren
    John (moderator)

Je zou idd zwanger kunnen zijn. Doe over een paar dagen nog maar eens een nieuwe test

Reageren
    anoniem

Ik had trouwens eergister wel een temperatuur daling maar nog steeds geen druppeltje bloed..

Reageren
Reageer op: Ik weet niet of ik zwanger ben?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.