Zoeken Vraag het forum

Hulp nodig bij weten of ik zwanger ben of niet.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Zwanger ?

Hoi allemaal,

Ik ben 18 jaar en ik slik de pil al vier jaar trouw. Ongeveer twee weken geleden ben ik met mijn vriend naar bed geweest en is het condoom gescheurd.
    Over het algemeen stress ik daar wel over, maar omdat het toch alleen voorvocht was en ik, zoals ik al zei, trouw de pil slik zocht ik er niet zoveel achter.
    Nu ben ik afgelopen woensdag ook met mijn vriend naar bed geweest. De dag daarna had ik echter een heel klein beetje bloed (echt maar twee druppels). Ook hier zocht ik niet veel achter aangezien ik dat wel vaker heb. Nu is het zaterdagochtend en toen ik naar het toilet ging zag ik toch weer wat bloed. Ook dit was niet enorm veel en nu is het volgens mij weer opgehouden, maar toch schrok ik hier wel van.
    Zelf weet ik wel dat dit soort dingen ook kunnen komen, omdat je er zelf een beetje over stresst en ook heb ik deze week veel stress gehad. Heb de hele week gewerkt na school en elke nacht maar een paar uur geslapen. Ook kwamen er wat andere problemen op mijn pad en dan nog dit in mijn achterhoofd…
    Verder heb ik overigens geen last van andere ‘zwangersschapssymptomen’
    Volgende week moet ik ongesteld worden.
    Ook las ik op internet dat mensen die de pil slikken wel eens last van ’tussentijdse bloedingen’ kunnen hebben en metname ‘rokers’. Ik heb afgelopen week door alle stress wel erg veel gerookt.

Zouden jullie misschien kunnen zeggen wat jullie denken?

Alvast bedankt.

4 reacties
    Reageren
    Heleen

Wat je zelf eigenlijk al als argumenten aangeeft, denk ik niet dat je zwanger bent hoor.

Heleen

Reageren
    Zwanger ?

Super, dankjewel. Heb soms toch even geruststelling nodig

Reageren
    Zwanger ?

Update: verlies ondertussen helderrood bloed. Geen kleine beetjes meer. Ben ook lichtelijk aan de diarree.
    Help me alsjeblieft

Reageren
    Sanne

Klinkt als een normale menstruatie.

Reageren
Reageer op: Hulp nodig bij weten of ik zwanger ben of niet.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.