- Anoniem25 oktober 2015 om 19:49
Hoi allemaal,
Ik weet niet of iemand me hier kan helpen maar wil toch graag me verhaal even kwijt.
De laaste 3 weken ben ik heel erg moe en hier voor nr de huisarts geweest. Die zei dat rustig aan moest doen. Sinds 3 weken dus rustig aan gedaan
Maar nu heb ik al 3 weken steeds wat verhoging a lichtekoorts. Het schommelt wel aardig.
Ook heb sinds voorige week woensdag erg last van me buik links onderin dicht bij schraam streek en last van de rug, ik moest die zondag pas stoppen voor mij stop week.Ik ben in mijn stop week miss 2 min ong geweest en verder niet terwel ik normaal altijd gewoon goed ong word ook al heb ik bijv. 3x de pil dokrgeslikt.
De symptomen die ik heb zijn dus:
Buikpijn
Opgezette buik
In de avond steeds rond zelfde tijd misselijk en soms overgeven.
Branden maagzuur, wat ook om hoog komt.
Gespannen en pijnlijke borsten.
Pijnlijke tepels soms branderend gevoel.
Hoofdpijn
Moe
Soms tingelingen bij begin van me vagina/schaamstreek
‘spierpijn’ bij begin van vagina schaamstreek.
Snel duizelig.
Stemming wisselingenGeloof dat dit zo ong was. Vandaag rond 5 uur nog test gedaan maar negatief en vrijdag had ook test rond half 2/3 en ook negatief.
Ik word hier nog al ontzekker van en voel me vet steeds vet rot
Wie o wie kan mij helpen? Of herkend dit?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 oktober 2015 om 21:06Ga in ieder geval terug naar je huisarts en laat eens bloedonderzoek doen om te kijken waar je klachten vandaan komen.
ReagerenAnoniem25 oktober 2015 om 22:08Ik zal morgen idd even naar de ha.
Ook las op interner dat als je aan de pil bent en denkt zwanger te zijn je beste sen tesr kunt doen 3 weken na dat je denkt dat je zwanger bent..
ReagerenAnoniem26 oktober 2015 om 09:25Ik heb dit ook gehad met mijn eerste zwangerschap..
Reageren
Altijd op tijd de pil genomen en ineens kreeg ik zwangerschapssymptomen die ik negeerde (want ik kon niet zwanger zijn). Tot op een gegeven ogenblik ik niet meer ongesteld werd en een zwangerschapstest deed en wat bleek.. ik was al 9 weken zwanger! Zou even afwachten voor nog een zwangerschapstest te doen of gewoon meteen een afspraak bij de Ha of gynea maken.Anoniem26 oktober 2015 om 11:54Bedankt voor je reactie. Ik heb net toch nog een ochtend test gedaan en deze was weer negatief…
Word helemaal gek van gelukkig om half 4 naar de ha en anders sturen ze me maar eens een keer door voor een goed onderzoek…
Reageren