- Anoniem6 juli 2016 om 13:09
Kan iemand mij vertellen wat de symptomen zijn van zwangerschap? Liefst de 1ste weken, kan ik iets merken in de 1steeds weken?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 juli 2016 om 15:29In de eerste weken is het eerste verschijnsel het uitblijven van de menstruatie. Verder hoeven er geen symptomen te zijn. Die komen pas veel later
ReagerenAnoniem7 juli 2016 om 19:12Ik ben 19 en nu 5 weken zwanger. Mijn symptonen begonnen 2-3 weken geleden. Ik dacht de heletijd ”oh ik word ongesteld” Oh vandaag word ik ongesteld”. Ik had hetzelfde pijn als wanneer ik ongesteld word. Steekjes en krampjes in me onderbuik. Pijn in onderrug. Ook richting me lies wat steekjes. Het deed niet echt pijn, maar het was een vervelend gevoel. Heb er nog steeds last van. Verder ook pijnlijke borsten en heel erg moe. Maar ik was al 6-7 dagen overtijd. En ik maar googlen en zag dat er meiden waren die hetzelfde hadden en laterna ongesteld werden. Dus dacht er verder niet meer bij na totdat Ik elk week broodje samba at (kip salade) en opeens ik het niet meer lustte en met de gedachte aan broodje kip samba moest ik al bijna overgeven. Ik kan helemaal geen meer kip meer aan zien. En toen dacht ik, er klopt iets niet. Test gedaan gisteren en t duurde nog geen 2 seconden en het was dik positief!!
Reageren