- Anoniem11 maart 2015 om 14:45
Heey allemaal,
Ik ben een meisje van net 19 ik zit met een klein probleempje, aleeh een klein vraagje. In juli ben ik 1 pil vergeten te pakken, en heb daarna seks gehad zonder condoom … 17 uur na seksueel contact heb ik een morning after pil gehaald en ben een week later gestopt met de pil om mijn regels te laten doorkomen. Deze lieten toch wel eventjes op zich wachten maar zijn dan toch gekomen. In augustus heb ik een normale cyclus gehad. Vanaf september ben ik ook beginnen afvallen tot nu toe ben ik ongeveer een goede 10 kilo afgevallen sinds 1 september. Sindsdien heb ik ook maar 3-4 dagen mijn regels. Deze beginnen zaterdagavond of zondagavond en zijn telkens woensdagavond al gedaan. Ik neem nog steeds mijn pil. Nu moet ik zeggen mijn buik word dikker en dikker en dikker. Niet echt een zwangerschapsbuik maar toch, ik merk dat mijn onderbuik toch echt wel dikker word. Nu denk ik al een hele tijd dat ik zwanger ben, in september heb ik al een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief. Ik pakte mijn pil wel door toen dus ik weet niet of dit hier mee te maken kan hebben. Ik weet mezelf echt geen blijf … Ik weet echt niet wat doen, hopelijk kan iemand mij hier een antwoord op geven. Want ik lees meer en meer artikels over meisjes die pas na 7-8 maand zwangerschap pas erachterkomen dat ze zwanger zijn. Dit maakt me nog het meeste zorgen. Ik hoop dat iemand me kan helpen!
alvast bedankt!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
11 maart 2015 om 16:17Je hebt een MAP genomen, hebt je onttrekkingsbloedingen en hebt een negatieve zwangerschapstest. Lijkt me toch zeer onwaarschijnlijk dat je dan toch nog zwanger bent.
Reageren
Je veranderde bloedingspatroon en je buikje kunnen worden veroorzaakt door het afvallen.