- Silketib28 juni 2011 om 12:02
Hallo allemaal,
Ik zit met een Stress momentje!
Vorige week zondag werd ik ongesteld. ook had ik op dat moment een antibiotica kuur(amox) Woensdag begon ik weer met de pil > en donderdag had ik de laatste pil van de kuur. (ik was weer gezond en happy..! en was dus even de kuur vergeten… zaterdag ( jawell sex gehad.. ) En nu is het dinsdag..!.. en ik bloed een beetje, Nu is mijn vraag.. ben ik zwanger.. over gewoon gestrest!… Eisprong vind pas later plaats.. heb de pil goed geslikt.. maar ja,.. Misschien ben ik wel gek! Iemandt rust gevende adviezen?:D
( Was trouwens wel ontveilig op de pil na, maar zit in een vaste relatie, Als het zo is dan is het zo.!)
Maar opheldering is nodig! bedankt!:)
2 reactiesReagerenMaria28 juni 2011 om 12:45Het enige wat ik weet is dat als je antibiotica slikt de pil niet of niet goed werkt…
Reageren
Als het net 3 dagen geleden is, zou het wel snel zijn als je lichaam er gelijk op reageert mocht je zwanger zijn. Maargoed, zover weet ik het niet.
Succes!Silketib28 juni 2011 om 12:46jaah dat dacht ik ok al idd… Wat een gedoe zeg al dat tellen en wegen en na denken! toch bedankt:)
Reageren