- zoe2 september 2016 om 22:54
Er gebeuren rare dingen. Mijn menstruatie is onregelmatig. Ik kreeg ineens heel licht bloed op me onderbroek 3 dagen lang. Dacht dat ik ongesteld was. Maar het was al weer weg, en was na een week echt ongesteld geworden. 23ste was mijn laatste dag. En na 11dagen(dus vandaag). heb ik weer heel licht bloed verlies gehad op mijn onderbroek.had ook wel best pijn onder me buik( was dat mischien een eiersprong?)heb wel om de dag sex. Ik wil zwanger worden maar zou het zo wel lukken?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 september 2016 om 23:18Hoe oud ben je?
Reageren
Ben je recent met de pil gestopt?Anoniem2 september 2016 om 23:30Ben 20. Ja 3 of 4 maande geleden gestopt met de pil
ReagerenJohn (moderator)
3 september 2016 om 08:04Als je pas met de pil bent gestopt, kunnen er onregelmatige bloedingen optreden. Je lichaam moet ontpillen. Dat kan wel enige maanden duren.
Reagerenzoe3 september 2016 om 18:36Heb vandaag geslachtgemeenschap gehad met mijn man, en tijdens het vrijen heb ik ineens bloeding gehad, en heb nu onzettend pijn bij mijn onderbuik. Net een menstruatiepijn. Ik ben nu ergens waar ik de dokter nog niet kan bereiken.. nog afwachten?? Wat kan het zijn
ReagerenJohn (moderator)
3 september 2016 om 20:54Dat kan ik helaas zo ook niet zeggen…als de klachten aanhouden, toch maar even naar een dokter
Reageren