Zoeken Vraag het forum

ben ik zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • annelies386

Hoi,
    Ik en mijn vriend zijn een beetje stom geweest. Op 14 februari na de sex (met condoom overigens!) Zat er wat aan de buitenkant. Ik heb binnen 12 uur een map genomen. Op 21 februari kreeg ik bloedingen tot 26 februari. Nou ben ik nooit heel erg ongesteld dus kunnen dit ook doorbraakbloedingen zijn geweest? Op 3 maart had ik eigenlijk ongesteld moeten worden. (Mijn cyclus is niet heel regelmatig maar dit was 28 dagen dan) ik ben het echter niet geworden. Ben ik nu zwanger of waren die bloedingen dan toch mn menstruatiemaar dan een week eerder? Wie kan mij helpen? !

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Als de MAP neemt raakt je hormoonsysteem een beetje in de war. Dat kan dus gevolgen hebben voor je cyclus. Er is geen sperma in je vagina terecht gekomen dus waarschijnlijk was de MAP niet een nodig geweest. Een zwangerschap lijkt me dus erg onwaarschijnlijk. Gewoon even de volgende menstruatie afwachten.

Reageren
Reageer op: ben ik zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.