- Anoniem21 april 2014 om 18:37
Hallo help me aub. Ik heb eind januari onveilig seks gehad net op mijn meest bevruchte dag hij is niet in mij klaar gekomen maar ben bang dat er voorvocht in is gekomen. 2 weken later kreeg ik last van pijnlijke borsten en een bloeding van ong. 3 dagen(menstruatie denk ik. In maart heb ik precies hetzelfde gehad. Maar nu in april is het mijn menstruatie maar niet aan het komen, wel heb ik al een aantal weken last van mijn onderbuik. Zou ik zwanger kunnen zijn?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 april 2014 om 18:51Hoe oud ben je?
Reageren
Is je menstruatie normaal altijd op tijd?
Hoeveel dagen duurt je cyclus?
Wanneer had je in April ongesteld moeten worden?
[quote]en een bloeding van ong. 3 dagen(menstruatie denk ik.[/quote] Je zou toch eigenlijk moeten weten of het nu wel of niet je menstruatie was.Anoniem23 april 2014 om 22:30Ik ben 18 jaar, en mijn menstruatie is de afgelopen maanden gewoon op tijd gekomen. En had op de 14de ongesteld moeten worden. Kan het zijn dat het uitblijft door de stress? En kan de oorzaak van mijn onderbuikpijn komen door een laxerend thee die ik drink. Want ik drink het nu sinds een week maar daarvoor had ik al onderbuikpijn. En naast dit allemaal ben ik eind februari begonnen met fitness kan dit er ook iets mee te maken hebben? Want hoop op alles dat ik niet zwanger ben.
ReagerenJohn (moderator)
23 april 2014 om 22:54Stress kan voor vertraging of uitblijven van de menstruatie zorgen.
De thee kan ook voor buikpijn zorgen, samen met de uitblijvende menstruatie.Aangezien er geen zaadlozing heeft plaats gevonden is een zwangerschap niet erg waarschijnlijk. Je kunt natuurlijk een test doen.
ReagerenAnoniem24 april 2014 om 11:42Ik heb net een test gedaan en die kwam uit op negatief toch ben ik nog steeds bang dat ik zwanger ben.
ReagerenAnoniem24 april 2014 om 15:51Dan rest er maar een ding.
Reageren
Ga naar je huisarts en vraag om een bloedtest.