Zoeken Vraag het forum

ben ik zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo iedereen,

ik wil graag serieus antwoord op deze vraag..

De laatste dag van mijn menstruatie heb ik droogsex gehad met mijn vriend, broek aan enzo toch is hij klaar gekomen. later heb ik aan zijn handen gezeten waarmee hij aan zijn penis heeft gezeten. Na een halfuur heb ik mijn eigen vagina aangeraakt, kan het zijn dat er sperma naar mijn vagina is gegaan waardoor ik zwanger ben??

Ben wel op tijd daarna ongesteld geworden maar ben nu inmiddels als 1 maand veder en ben nu 2 dagen overtijd terwijl ik veder geen sexuele handelingen heb gehad..

dus mijn vraag na alles is kan ik alsnog zwanger zijn heb symptomen maar lijkt me zo raar als ik zwanger ben.. maar toch vraag ik het me af

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

[quote]De laatste dag van mijn menstruatie heb ik droogsex gehad met mijn vriend, broek aan enzo toch is hij klaar gekomen. later heb ik aan zijn handen gezeten waarmee hij aan zijn penis heeft gezeten. Na een halfuur heb ik mijn eigen vagina aangeraakt, kan het zijn dat er sperma naar mijn vagina is gegaan waardoor ik zwanger ben??[/quote] Zo kun je dus onmogelijk zwanger raken.

Reageren
    Anoniem

Kan het echt niet ? lees namelijk op internet toch zwanger zijn geworden daardoor

Reageren
    John (moderator)

Op het internet staat veel onzin…..Iedereen kan daar opzetten wat hij of zij wil.
    Maar zo als jij het hebt beschreven kun je dus onmogelijk zwanger worden.

Reageren
    Anoniem

Maaar hoezo ben ik dan niet meer ongesteld geworden en heb ik de symptomen

Reageren
    Anoniem

Ik heb hele erge hoofdpijn en buik pijn en ben misselijk en heb rugpijn

Reageren
    Anoniem

Haal een zwangerschapstest om het zeker te weten. Die kan je als enige uitsluitsel geven! Het is echt bijna onmogelijk om zwanger te worden op de manier die jij hier boven beschrijft maar toch. Het in aanraking komen van je vagina met sperma is niet slim zolang je geen voorbehoedsmiddel hebt gebruikt. Je hoeft je echt geen zorgen te maken lijkt me want daardoor kun je je menstruatie onbewust ook uitstellen waardoor de paniek alleen maar groter wordt! Succes!

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor je reactie, ik ga de symptomen negeren en wacht op mijn menstruatie want ik zit nu ook na te denken en de kans op zwangerschap lijkt me 0%

Reageren
Reageer op: ben ik zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.