- Anoniem14 februari 2015 om 20:05
Hallo iedereen,
ik wil graag serieus antwoord op deze vraag..
De laatste dag van mijn menstruatie heb ik droogsex gehad met mijn vriend, broek aan enzo toch is hij klaar gekomen. later heb ik aan zijn handen gezeten waarmee hij aan zijn penis heeft gezeten. Na een halfuur heb ik mijn eigen vagina aangeraakt, kan het zijn dat er sperma naar mijn vagina is gegaan waardoor ik zwanger ben??
Ben wel op tijd daarna ongesteld geworden maar ben nu inmiddels als 1 maand veder en ben nu 2 dagen overtijd terwijl ik veder geen sexuele handelingen heb gehad..
dus mijn vraag na alles is kan ik alsnog zwanger zijn heb symptomen maar lijkt me zo raar als ik zwanger ben.. maar toch vraag ik het me af
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 februari 2015 om 20:47[quote]De laatste dag van mijn menstruatie heb ik droogsex gehad met mijn vriend, broek aan enzo toch is hij klaar gekomen. later heb ik aan zijn handen gezeten waarmee hij aan zijn penis heeft gezeten. Na een halfuur heb ik mijn eigen vagina aangeraakt, kan het zijn dat er sperma naar mijn vagina is gegaan waardoor ik zwanger ben??[/quote] Zo kun je dus onmogelijk zwanger raken.
ReagerenAnoniem14 februari 2015 om 21:53Kan het echt niet ? lees namelijk op internet toch zwanger zijn geworden daardoor
ReagerenJohn (moderator)
14 februari 2015 om 22:09Op het internet staat veel onzin…..Iedereen kan daar opzetten wat hij of zij wil.
Reageren
Maar zo als jij het hebt beschreven kun je dus onmogelijk zwanger worden.Anoniem15 februari 2015 om 11:54Maaar hoezo ben ik dan niet meer ongesteld geworden en heb ik de symptomen
ReagerenAnoniem15 februari 2015 om 14:54Ik heb hele erge hoofdpijn en buik pijn en ben misselijk en heb rugpijn
ReagerenAnoniem15 februari 2015 om 16:14Haal een zwangerschapstest om het zeker te weten. Die kan je als enige uitsluitsel geven! Het is echt bijna onmogelijk om zwanger te worden op de manier die jij hier boven beschrijft maar toch. Het in aanraking komen van je vagina met sperma is niet slim zolang je geen voorbehoedsmiddel hebt gebruikt. Je hoeft je echt geen zorgen te maken lijkt me want daardoor kun je je menstruatie onbewust ook uitstellen waardoor de paniek alleen maar groter wordt! Succes!
ReagerenAnoniem15 februari 2015 om 16:55Bedankt voor je reactie, ik ga de symptomen negeren en wacht op mijn menstruatie want ik zit nu ook na te denken en de kans op zwangerschap lijkt me 0%
Reageren