- Anoniem16 maart 2016 om 06:37
Hallo,
Ik heb de afgelopen 2 maanden geen positieve ovulatie test meer gehad, ben wel gewoon ongesteld worden heb we hebben het ook gedaan. Ik ben nu 3 dagen overtijd, ik had al wel iets verwacht dat ik wat overtijd zou zijn omdat mijn cyclus korter was dan normaal, maar dan zou ik vandaag wel echt ongesteld moeten worden.
snap er niks van, was altijd zo regelmatig en nu is het heel verwarrend.
Heb ik geen eisprong meer?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 maart 2016 om 10:20Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden. Het zou kunnen dat je menstruatie iets is verschoven en dan dus ook je eisprong en je dus op het verkeerde moment de testen hebt gedaan. Er kan ook iets mis zijn gegaan met de testen zelf.
Reageren
Wacht even enkele dagen en die een zwangerschapstestAnoniem16 maart 2016 om 11:09Ik heb vanochtend getest negatief. Vind het echt raar want het je niet perse dat we een kind willen maar we laten het gewoon lopen zoals het loopt. Dus ik ben er helemaal niet mee bezig ofzo, maar vind het wel vervelend dat het ineens zo schommelt. Ik denk niet dat het raak is.
ReagerenJohn (moderator)
16 maart 2016 om 11:38Als je menstruatie verder uitblijft doe dan over enkele dagen opnieuw een test.
Reageren
Is deze nog steeds negatief, ga dan even naar de huisarts.