- Anoniem15 februari 2016 om 15:28
Hallo allemaal,
Ik zit de laatste tijd veel op het internet te zoeken maar mijn vraag komt niet echt voorbij.
Week 53 2015 ben ik de pil door gaan slikken ivm oud en nieuw. In week 3 zou ik ongesteld moeten worden (dat is okk gebeurd) ookal is dat bij mij vaak lastig te zien omdat ik weinig bloed verlies heb. Week 4 zou ik dus moeten beginnen met de pil. En ik sukkel ben die 7 dagen lang vergeten. In week 5 ben ik direct weer gestart. En me vriend en ik hebben onveilige seks maar ook veilige seks gehad. Toen ik erachter kwam dat ik de pil vergeten was hebben we met condoom gevreeën maar week 4 dus niet. Ik heb ontzettend veel pijn aan me borsten. Dat heb ik nog nooot gehad. Nu pas merk ik dat ik borsten heb door de pijn. Wat denken julloe kans op zwangerschap of vrij klein?1 reactieReagerenJohn (moderator)
15 februari 2016 om 17:26Omdat je de stopweek in principe met een week hebt verlengd, was de pil toen je weer bent gestart, de eerste 7 dagen niet betrouwbaar. Als je dus in die 7 dagen onbeschermde seks hebt gehad, is er wel en risico op zwangerschap.
Doe een zwangerschapstest, dan weet je het zeker.
Reageren