- Anoniempje20 november 2012 om 01:00
Beste,
13 dagen geleden (dinsdag, 1e week) ben ik begonnen met de pil (Modicon) na de stopweek, alleen ik werd niet ongesteld, een maand geleden wel. 2 a 3 dagen (zaterdag) voordat ik weer de pil begon had ik seks. Als ik goed heb begrepen, ben ik gewoon veilig in de stopweek. Maar bij dag 3 (donderdag, 1 week) nadat ik was begonnen met de pil, had ik de pil iets te laat ingenomen (de volgende ochtend, vrijdag) en daarna ben ik weekendje geweest en was de pil vergeten. Ik heb op zaterdag (1e week) een andere pil gekregen van iemand (microgyon 30) en de volgende dag (zondag, 1e week) s’avonds laat pas mijn eigen pil in genomen. Ik weet niet meer precies wanneer ik weer seks had, in ieder geval een paar dagen later (zonder condoom). Afgelopen weekend weer seks gehad.
Ik weet niet of ik een grote kans heb op zwangerschap. Kan iemand mij helpen?2 reactiesReagerenQuote20 november 2012 om 12:23Quote15 maart 2013 om 14:17Vergeten van de (eenfase combinatie)pil en noodanticonceptie NHG Standaard:
Reageren
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_richtlijnen/k_nhgstandaarden/Samenvattingskaartje-NHGStandaard/M02_svk.htm#N66124