- Anoniem7 december 2015 om 08:59
Hey, ik ben 15 jaar en heb een vriend. We hebben nu ongeveer 4,5 maanden.
We doen al dingen bij elkaar op seksueel gebied maar hebben nog geen seks gehad.
De laatste keer dat ik bij hem was heb ik hem afgetrokken en is hij klaargekomen op mijn buik (sorry als mijn taalgebruik veel te direct is). Altijd als hij klaar komt veegt hij het een beetje weg met zijn hand en een deken of zoiets dergelijks. Ik heb het verder afgeveegd met wat servetjes. Een paar minuten laten had hij mij nog gevingerd. Alleen heb ik echt geen idee of er nou nog wel of geen sperma aan zijn handen zat. Mijn vraag is dus of ik hier zwanger van kan worden of niet.
Ik hoor namelijk vandaag of morgen ongesteld te worden, en meestal voel ik dat wel aankomen maar nu voel ik helemaal niks.10 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 december 2015 om 10:58Of hij nog sperma aan zijn vingers had weet ik natuurlijk ook niet, maar je zou zwanger kunnen raken als hij op die manier sperma in je vagina zou brengen.
Reageren
Is je menstruatie normaal wel altijd op tijd?Anoniem7 december 2015 om 18:15Oh nee he..
Reageren
Ja normaal is het wel altijd optijd, soms zelfs 2 dagen te vroeg. Ik ben nog nooit te laat ongesteld geworden.John (moderator)
7 december 2015 om 18:36Wanneer was “de laatste keer” ?
ReagerenAnoniem7 december 2015 om 19:28De laatste keer was 9 november, en ik krijg het meestal om de 27 dagen.
ReagerenJohn (moderator)
7 december 2015 om 19:50Ik bedoelde eigenlijk de laatste keer dat je bij hem was enz.
ReagerenAnoniem7 december 2015 om 20:02Oh, de laatste keer dat ik bij hem was was op 29 november
ReagerenJohn (moderator)
7 december 2015 om 20:09Dan is het in ieder geval te laat om er nog wat aan te doen.
Reageren
Gewoon nog even een paar dagen afwachten. Ook door stress kan menstruatie wel even later komen. Ik acht de kans op een zwangerschap erg klein….Anoniem7 december 2015 om 20:25Okee, dankjewel voor al je hulp iniedergeval!
ReagerenAnoniem8 december 2015 om 07:59Hey!
Reageren
Ik wilde nog even zeggen dat ik vandaag (gelukkig) mijn periode heb gekregen. Ben nog nooit zo opgelucht geweest. 🙂John (moderator)
8 december 2015 om 17:06Dat is dan ook weer opgelost……
Reageren