Zoeken Vraag het forum

In verwachting of verwarde hormoonhuishouding??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi hoi,

3 weken geleden heb ik mijn laatste pil genomen want mijn vriend en ik hebben samen besloten dat we toe zijn aan een kindje van ons samen.

Op het moment van stoppen met de pil menstrueerde ik. Normaal duurt mijn menstruatie 6 a 7 dagen.

Nu hebben we zeker om de dag gevreeën en vorige week verloor ik 4 dagen lang bloed, ik meende eerst dat het de welbekende innestelbloeding was, tot dat ik op de 2de dag van die bloeding meer bloed verloor, net zo veel als mijn menstruatie.
    En na de 4de dag stopte het plots. Ik vond het vreemd omdat ik pas een ruime week daarvooral ongesteld was geweest.

Maar ja, ik was gestopt met de pil dus mijn lichaam was van slag dus ik dacht we wachten wel weer en proberen het opnieuw…

Maar nu heb ik al een dag of 3 last van pijnlijke tepels…

Mijn vriend heeft er aangezeten met vrijen maar normaal heb ik daarna geen last.. Ja soms, maar niet zo veel als nu, maar 1 dagje en dit.is een andere pijn/gevoel.
    Eerst begon link pijn te doen en nu vandaag rechts ook.

En met het aanraken kan ik nog wel opgewonden worden en als het van het vrijen was niet.

Wat nu… zou dit een teken zijn van in blijde verwachting of is het weer een gevolg van een verwarde hormoonhuishouding????

Moet ik morgen een test kopen of even af wachten?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik ga er eens vanuit, dat de klachten veroorzaakt worden door het stoppen met de pil. Het kan wel een tijdje duren voordat je hormoonhuishouding weer “normaal” is.
    Als je een test wilt doen zou ik daar nog een weekje mee wachten.

Reageren
Reageer op: In verwachting of verwarde hormoonhuishouding??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.