Zoeken Vraag het forum

Innestelingsbloeding of menstruatie?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kellyvl1

Hallo meiden, mijn partner en ik zijn vanaf september 2014 bezig voor ons 1e kindje. In september 2014 had ik ook mijn spiraal laten verwijderen. Nu 10 maanden verder nog niet zwanger helaas 🙁 ik heb ook best wel een onregelmatige cyclus. Mijn laatste cyclus is 34 dagen. Ik was dus 23 juli tot 28 juli ongesteld. Nou heb ik vanaf woensdag een beetje donker rood/zwart/ licht rose bloedverlies als ik me afveeg. Wat kan dat nou zijn? Het is toch veel te vroeg om al ongesteld te moeten worden? Want ik zou vandaag mijn eisprong moeten hebben? Ik vindt het een beetje lastig? Iemand die mijn raad zou kunnen geven? Of iemand die hetzelfde mee maakt als ik?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je een onregelmatige cyclus hebt weet je het natuurlijk nooit helemaal zeker. Een ovulatiebloeding zou eventueel ook nog kunnen…

Als je een onregelmatige cyclus hebt, kun je nooit je eisprong precies bepalen. Hoe weet je dat je vandaag je eisprong zou moeten hebben?

Reageren
    Anoniem

Sorry ik had m gisteren. Nou ik had m in de app gezet en dan wordt er betekend wanneer je ongeveer dan je eisprong zou hebben. Bij een cyclus van 28 dagen is de eisprong 14 dagen voor de nieuwe menstruatie. Maar mijn cyclus was deze maand 34 dagen dus dan bij mij met 20 dagen voor de nieuwe menstruatie. Is niet helemaal zeker nee. Maar ik vindt het heel raar dat ik nu licht bloed verlies heb. We zijn al 10 maanden bezig. RaRa wat kan het zijn. Ik wacht het wel af tot ik ongesteld moet worden.

Reageren
    John (moderator)

Die 20 dagen kloppen in ieder geval niet….
    Bij een cyclus van 34 dagen valt de eisprong tussen de 17de en de 22 ste van de cyclus…..

Als je met een onregelmatige cyclus zwanger wilt raken, zul je toch een ruimere periode voor de seks moeten nemen. Vanaf de 11de dag tot en met de 22ste dag van de cyclus, geteld vanaf de eerste dan van de menstruatie, wil je dan een goede kans maken.

Reageren
    Anoniem

Oke bedankt!

Reageren
Reageer op: Innestelingsbloeding of menstruatie?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.