- lara13 mei 2018 om 11:40
Hai!
Ik had hier eerder een onderwerp geplaatst
19 april laatste menstruatie
29 april seks gehad ( dag voor eisprong)
Komt nu even wat informatie die misschien teveel is maar weet niet hoe ik het anders kan uitleggen:
Morgen moet mijn menstruatie krijgen maar ik had gisternacht toen ik beetje met wc papier drukte tegen mijn vagina bruin bloed. Nu heb ik wat bloed verlies sinds ongeveer 7:00 maar het zet niet echt door. Als ik naar toilet ga dan veeg ik wel bloed weg. Eerst was het erg bruin, opeens rood en toen lichter. Kleine krampen in mijn linker onderbuik. Voelt alsof ik menstruatie krijg maar het zet maar niet door. Is dit innestelingbloeding??? Kan ik een zwangerschap test doen voor zekerheid of moet ik beste wachten tot morgenochtend en dan zwangerschap test doen?
Thanks!
5 reactiesReagerenlara13 mei 2018 om 11:40ps eerst had ik hele erge gevoelige borsten maar nu niet echt meer. Dus dan komt toch gewoon mijn menstruatie???
ReagerenJohn (moderator)
13 mei 2018 om 12:26Dat lijkt toch meer op een menstruatie. Gewoon even afwachten
Reagerenlara13 mei 2018 om 12:28Oke gelukkig!! Sorry raakte beetje in panic mode hahah
ReagerenCatootje13 mei 2018 om 14:58Bruin bloed kan wijzen op een tekort aan progesteron ofwel oestrogeendominantie. Zelf jarenlang gehad maar door bepaalde natuurlijke middelen niet meer.
Reagerenlara13 mei 2018 om 16:27dank je wel beiden! Het is doorgezet, ik heb mijn periode yeaaaaah!! Ik denk dat bruin bloed gewoon echt even begin was ofzo misschien ook door moringafterpil. Ik hou het in de gaten 🙂 fijne zondag!
Reageren