- Anoniem23 september 2015 om 14:37
Hoi!
Op 30 augustus ben is mijn laatste menstruatie begonnen. Ik heb een cyclus van 27 dagen, dus mijn volgende is op 25 september.
Gisteren (22 sept) had ik eind van de middag een roodachtig slijmpropje bij het afvegen na het plassen. Verder heel de dag niks meer.
Vandaag (23 sept) heb ik al heel de dag bruinverlies maar alleen bij het afvegen.
Klinkt dit als een innesteling of het begin van een (te vroege) menstruatie.
5 reactiesReagerenAnoniem23 september 2015 om 15:49Niemand?
ReagerenJohn (moderator)
23 september 2015 om 16:13Qua tijd zou een innesteling kunnen, maar een vroege menstruatie is natuurlijk ook mogelijk…Misschien is het alleen de aanloop naar de komende menstruatie.. Even afwachten dus…
ReagerenAnoniem23 september 2015 om 16:30Oh okey, ik dacht namelijk dat de innesteling veel eerder had moeten komen, vandaar mijn twijfel eigenlijk. Ook vind ik het raar dat ik al heel de dag bruinverlies heb, normaal heb ik dat alleen sochtends en de rest van de dag helder rood bloed.
ReagerenJohn (moderator)
23 september 2015 om 16:36De innesteling is ongeveer 9-10 dagen na de eisprong. De eisprong is ongeveer 14 dagen voor de menstruatie.
Reageren
Je zult nog even moeten afwachten…Anoniem23 september 2015 om 18:40Ik zit nu (als ik uitga van een eisprong op de 13de) 10 dagen na mijn eisprong.
Spannend dus!!
Reageren