- Anoniem5 april 2017 om 09:23
Hallo,
Ik ben een half jaar gestopt met de pil, en dus er samen voor gekozen om aan kids te beginnen. Mijn laatste menstruatie was op 9 maart tot 12 maart. Vaak duurt dit 4 dagen, eerste 2 dagen redelijk veel, ander2 dagen stuk minder.
Nu hebben mijn vriend en ik 1 dag voor, op de ovulatie dag en 1 dag erna seks gehad.
Normaal gesproken moet ik rond 8 april weer ongesteld worden.
Maar nu had ik ineens afgelopen zondag 2 april al wat bloed bij het afvegen, helderrood, dit bleef die dag zo, niet echt veel, maandag en dinsdag nog steeds een beetje…maar meer bruinig.
Zou het kunnen dat dit een innestelingsbloeding was?!
Grtz Slnrf
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 april 2017 om 12:27Een innestelingsbloeding treedt in de regel op tussen 6-9 dagen na de conceptie. Â Tel dus vanaf 2 april 9 terug en kijk of dat uitkomt met de ovulatie
ReagerenAnoniem5 april 2017 om 21:36Ja als ik dus 9 dagen terug tel, dan kom ik op 1 dag voor de ovulatie. Dus dat zou ongeveer kunnen kloppen? Afwachten dan maar tot het weekend, aangezien ik dan ongesteld moet worden.
grtz
ReagerenJohn (moderator)
5 april 2017 om 21:39Dan zou het in principe een innestelingsbloeding kunnen zijn.
ReagerenSlnrf8 april 2017 om 17:34Zo! Vandaag ongesteld moeten worden, nog niets van te merken.. morgen maar eens even een testje doen.. ik hoop op een goed resultaat! Duimen maar!!
ReagerenA.noniem18 april 2017 om 16:04En??
Reageren