Zwanger?

Ik ben nu een maand gestopt met de pil, en ik zou vandaag ongesteld moeten worden (laatste ongesteldheid begon op 14 mei) nu heb ik vorige week zaterdagnacht een leuk avondje gehad maar geen seks gehad, hij is alleen wel een heel klein stukje met zijn penis in me geweest en bij mijn vagina gezeten en ik voelde dat er geen vocht aanwezig was van hem. Nu ben ik bang dat er onder zijn voorhuid misschien nog wat zat en nu zwanger ben. Is dit mogelijk of duurt het even voordat ik ongesteld word? En wanneer kan ik dan eventueel een zwangerschapstest doen?

Reageren

Als je pas bent gestopt met de pil kan het wel maanden duren voordat je cyclus weer is hersteld. Op dit moment kun je ook nog geen cycluslengte bepalen. Daar moet je dan toch eerst 2-3 menstruaties voor hebben gehad.
    Dat je zwanger zou zijn is niet zo voor de hand liggend. Sperma wordt niet opgeslagen onder de voorhuid..
    Testen kun je eventueel 2,5 - 3 weken na de seks.

[quote]geen seks gehad, hij is alleen wel een heel klein stukje met zijn penis in me geweest en bij mijn vagina gezeten [/quote] ook dit heet seks hoor...

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Zwanger?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe