Zoeken Vraag het forum

2 dagen overtijd, test negatief.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hey hey,

Ben vorige maand gestopt met de pil en ben nu 2 dagen overtijd.
    Test was negatief, heb wel een opgeblaze gevoel en moet vaak naar de wc. Iemand vertelde me dat ik het beste over 2 weken een test kon doen. Wat nu??

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je nu 2 dagen overtijd bent kun je dus nog geen zwangerschapsverschijnselen hebben. Daarnaast is het heel normaal dat je menstruaties voorlopig nog zeer onregelmatig zijn als je pas 1 maand geleden met de pil bent gestopt. Ik zou even rustig afwachten of de menstruatie niet toch gewoon onderweg is. Doe anders over een week nog een nieuwe test.

Reageren
    Anoniem

Hallo

Ben inmiddels 6 dagen overtijd, en heb soms wel krampen maar geen een bloedverlies te bekennen.
    Mijn moeder was van mijn broer en mij ook net n maand gestopt met de pil vroeger toen ze wel zwanger werd.

Dus ik ben n beetje zenuwachtig, moet ik over n paar dagen test doen? Of gewoon blijven afwachten??

Reageren
    John (moderator)

Doe over enkele dagen opnieuw een test als je menstruatie er dan nog steeds niet is.

Reageren
Reageer op: 2 dagen overtijd, test negatief.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.