Zoeken Vraag het forum

twee x ovulatietest positief

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal, ik hrb een vraag.

Ik heb een korte cyclus en fit id ronde 1 weer van de pil af. Nu teste ik op dag 7 een positieve ovulatietest, maar had gister veel last van buikpijn. Vandaagdag 16 heb ik eeer een positieve ovulatietest in mn handen. De vorige x met zwanger worden was het ook in een x raak maar hoe ksn ik nu twee positieve ovulatietesten hebben?
    Overigens heb ik sinds een aantal dagen ook ineens mega veel honger.

Ik hoop dat irmand mij kan helpen.

7 reacties
    Reageren
    Anoniem

Oja, ik testte overigens op dag 9 ern negatieve ovulatietest dus torn wist ik dat mn eisprong voorbij was.

Kan iemand me helpen? een zwangerschaptest vanochtend was negatief.

Reageren
    John (moderator)

2 positieve ovulatietesten zou niet moeten kunnen met een verschil van 9 dagen.
    Als ik het goed heb begrepen, heb je na het stoppen van de pil nog geen menstruatie gehad. Het zou dan ook beter zijn om eerste een menstruatie af te wachten en dan met ovulatietesten te beginnen.

Reageren
    Anoniem

Dankuwel voor de reactie. Hoewel ik uw reactievbegrijp dat t beter is eerst af te wachten, was ik bij mijn vorige kindje ook ronde 1 zwanger. Toch vtoeg ik me dus af hoe ik twee losse positieve testen kan hebben. Je leest ookwel berichtrn over ovutesten die zwangerschapprn kunnen aangeven dus vroeg ik me af hoe dat zit omdat mn zw test negatief was.

Reageren
    John (moderator)

Een ovulatietest kan geen zwangerschap aangeven. Het gaat toch echt om heel andere hormonen.
    Het kan natuurlijk zijn dat je meteen weer zwanger bent. Alleen is het niet erg zinvol om ovulatietesten te gebruiken als de eerste menstruatie er nog niet is geweest.

Reageren
    Anoniem

Bedanktvoor de reactie. Wilde toch even melden dat ik meteen rond een weer zwanger ben!

Reageren
    John (moderator)

Gefeliciteerd!!

Reageren
    Anoniem

Bedankt. Ik heb meteen vitamine gehaald maar zie nu thuis dat er alleen maar dcb inzit samen met magbesium.jodium.ijzer. zelfdrink ik bijnageen melk, moet ik ooknog wat extraerbij nemen? Op magnesium na is het allemaal wel 100 of 200 adh.

Reageren
Reageer op: twee x ovulatietest positief
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.