- Anoniem8 november 2014 om 09:44
Hallo,
Ik gebruik ovulatietesten van Clearblue met hormoonindicator.
Ik heb al 7 dagen een hoge vruchtbaarheid maar nog steeds geen piek vruchtbaarheid.
Kan je in deze hoge periode ook zwanger worden?
Ik heb namelijk wel veel last gehad van kwaaltjes, steken afscheiding bloeding ed.Kan het zijn dat de piek niet komt omdat ik nog maar kort gestopt ben met de pil?
Bedankt voor je reactie
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 november 2014 om 12:09Dat is heel goed mogelijk. Het kan wel even duren voordat de cyclus zich weer heeft hersteld. Ik zou ook pas beginnen te testen als er minimaal 2-3 x een regelmatige menstruatie heeft plaats gevonden.
ReagerenAnoniem8 november 2014 om 12:44Bedankt voor uw reactie.
Reageren
Is het in de periode van de hoge vruchtbaarheid wel of niet mogelijk om zwanger te worden?John (moderator)
8 november 2014 om 17:37Het zou kunnen. Maar alles valt en staat met een eisprong.
ReagerenPaige23 augustus 2017 om 09:30als er geen verhoogde waarde wordt gevonden, is er dan automatisch geen eisprong? Heb nu ook 7 dagen hoge vruchtbaarheid, verder geen bijzondere symptomen. Ook al tijden met anticonceptie gestopt.Â
ReagerenJohn (moderator)
23 augustus 2017 om 10:48Dat hoeft niet perse zo te zijn. Â Als er geen eisprong is, is er in de regel ook geen menstruatie
Reageren