- Anoniem18 mei 2015 om 13:20
Ik zit met een serieuze vraag.. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik was een tijdje aan de pil 2 maanden geleden gestopt. Normaal een cyclus van 28 laatste 2x van 27 dagen.. Nou ben ik 18 april voor het eerst zonder pil gaan menstrueren maar het was heel weinig en heeft maar 3 dagen geduurd ik heb een app die aangaf dat ik 29 april een eisprong zou hebben. Voor en op de 29e veel seks gehad en in mij laten komen. Op de nacht 1 mei op 2 mei rond 4 uur in de ochtend ook seks gehad maar niet in mij laten komen. Rond 13.00 in de middag meteen de morningafterpil ingenomen. Van welke keer zal ik zwanger zijn? Vrijdag de clearblue digital test gedaan die zei dat de bevruchting 2-3 weken geleden is. Zaterdagochtend was het pas 2 weken geleden, vrijdag dus nog niet… Kunt u mij advies geven aub?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
18 mei 2015 om 17:10Het meest waarschijnlijke is, dat de bevruchting iets eerder dan 29 april april heeft plaats gevonden omdat er daarna geen zaadlozingen zijn geweest.
Reageren
De morning after pil heeft dus niet meer gewerkt omdat de bevruchting al eerder had plaatsgevonden. De eisprong was waarschijnlijk dat toch iets eerder dan de 29 ste. Een app is nooit nauwkeurig.