Zoeken Vraag het forum

Eisprong

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik zit met een serieuze vraag.. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik was een tijdje aan de pil 2 maanden geleden gestopt. Normaal een cyclus van 28 laatste 2x van 27 dagen.. Nou ben ik 18 april voor het eerst zonder pil gaan menstrueren maar het was heel weinig en heeft maar 3 dagen geduurd ik heb een app die aangaf dat ik 29 april een eisprong zou hebben. Voor en op de 29e veel seks gehad en in mij laten komen. Op de nacht 1 mei op 2 mei rond 4 uur in de ochtend ook seks gehad maar niet in mij laten komen. Rond 13.00 in de middag meteen de morningafterpil ingenomen. Van welke keer zal ik zwanger zijn? Vrijdag de clearblue digital test gedaan die zei dat de bevruchting 2-3 weken geleden is. Zaterdagochtend was het pas 2 weken geleden, vrijdag dus nog niet… Kunt u mij advies geven aub?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het meest waarschijnlijke is, dat de bevruchting iets eerder dan 29 april april heeft plaats gevonden omdat er daarna geen zaadlozingen zijn geweest.
    De morning after pil heeft dus niet meer gewerkt omdat de bevruchting al eerder had plaatsgevonden. De eisprong was waarschijnlijk dat toch iets eerder dan de 29 ste. Een app is nooit nauwkeurig.

Reageren
Reageer op: Eisprong
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.