- Anoniem12 augustus 2014 om 16:09
Ik heb een vraagje heb een cyclus van 28dagen op dag 8 in de ochtend ovulatie testen gebruikt waren 2 strepen best donker in de avond tegen 23 uur weer gedaan en had toen echt een knaltest. Cyclus dag 9 in de achtend weer getest en was knal test heb toen mijn inseminatie gedaan ben niet egt blijven liggen ook denk 5 min. heb wel de spuit ongeveer 45 min erin gelaten. de hele dag door heel veel slijm. De volgende dag minder slijm en nu 3 dagen later is het weg.Kan het toch zijn dat het gelukt is ondanks de slijm minder is en allen te zin is in de vagina heb alleen soms steken onder in de buik
alvast bedankt
10 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 augustus 2014 om 16:24Het beste moment om te insemineren zou eigenlijk 1-2 dagen voor de ovulatie zijn. Het cervixslijm ontstaat tijdens de ovulatie. Verder is dat niet van belang en zegt niets over de kans om een eicel te bevruchten. Met een inseminatie die zelf wordt uitgevoerd rondom de eisprong is de kans wel klein
ReagerenAnoniem12 augustus 2014 om 16:44Maar op de dag van ovulatie ben je toch het vruchtbaarst. Ik hoop zo erg dat het geslaagd is. Maar waarom zeg jij dat het op die dag de kans klein is???
ReagerenJohn (moderator)
12 augustus 2014 om 17:00Spermacellen hebben 2-3 dagen nodig om via de baarmoeder de eileider te bereiken en daar een eicel te bevruchten. De tijd dat een eicel bevrucht kan worden in de eileider is maar kort. Daarom zou het beter zijn ervoor te zorgen dat de spermacellen al in de eileider zijn als de eisprong plaats vindt. Het klopt dat je op de dag van de eisprong en de dag erna het vruchtbaarst bent. Maar om de kans het grootst te krijgen zouden de spermacellen dan al in de eileider moeten zijn.
ReagerenAnoniem12 augustus 2014 om 17:37maar toen sex heb gehad en die insemnatie deed was de ovulatie test heel erg positief dus heb nog kans
ReagerenJohn (moderator)
12 augustus 2014 om 17:51Je hebt seks gehad en de inseminatie gedaan. Mag ik vragen waarom?
ReagerenAnoniem12 augustus 2014 om 18:49heb veel last van vaginisme en het partijtje duurt niet altyd tot het einde (sad face) omdat we wel kids willen doen we het soms zo in een condoom zonder zaad dodende middelen en zuig het op met een spuit en spuit het in me. hoop gewoon dat raak ik is dat gedoe ff voorbij
ReagerenJohn (moderator)
12 augustus 2014 om 19:05Okay, dat is mij duidelijk waarom je dat op deze wijze doet.
Om de kans te verhogen, zou ik je aanraden, om gedurende de vruchtbare periode vanaf 2 dagen voor de eisprong enkele dagen achter elkaar te insemineren.Ik hoop voor jullie dat het gaat lukken. Heb je wel een speciale spuit met een rietje?
ReagerenAnoniem12 augustus 2014 om 19:20Ja heb een doseer spuit met verleng stukje van de kruitvat. En soms lopen we elkaar al mis omdat ik in de zorg werk en alleen avond en nACHT WERK. valt me niet mee hoor hoop dit deze ene x wel genoeg was
ReagerenJohn (moderator)
12 augustus 2014 om 19:34Succes in ieder geval.
ReagerenAnoniem12 augustus 2014 om 20:36JA DANKJE WEL
Reageren