Zoeken Vraag het forum

ovulatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ellen

We zijn aan het proberen zwanger te geraken en k probeer nu mijn eisprong te vinden.
    Cyclus normaal 26 dagen. Start regels 25 september dus dag 1 van volgende regels 21 oktober.
    14 dagen terug tellen zou zijn eisprong op zondag 7 oktober (vorige week).
    Borsten waren gevoelig en deden beetje pijn zondag en maandag, dus op en na eisprong, kan dit, niet ervoor?
    Zeer nat onderaan zaterdag en zondag, maandag idd niet meer.
    Maar temperatuur als volgt:
    donderdag 36.6, vrijdag 36.5, zaterdag niet kunnen nemen, zondag 2x gemeten: 1x 36.6 en 1x 36.7, maandag hetzelfde 1 x 36.6 en 1x 36.7, dinsdag 36.7 en vandaag pas 36.9 … kan dat zo laat pas zo hoog? Vermits uitgerekend normaal zondag eisprong geweest is? Moet het dan niet veel sneller omhoog?
    En dan nog … zowel temperatuur als pijne borsten zijn dingen die te laat zijn … tekenen op voorhand?
    bedankt

5 reacties
    Reageren
    ellen

iemand ??? 🙁

Reageren
    dokterK

Ik heb het drie keer overgelezen, maar snap het niet helemaal. Wanneer ben je voor het laatst ongesteld geweest?

Reageren
    ellen

° start laatste regels op dinsdag 25 september.
    ° cyclus normaal 26 dagen dus start volgende regels normaal nu zondag 21 oktober
    ° regel van ovulatie is volgens mij volgende start regels – 14 dagen = moment van ovulatie en dat zou dan zijn zondag 7 oktober.
    Echter, ze zeggen dat je de dag na ovulatie hogere temperatuur zou hebben.
    Echter … Borsten waren gevoelig en deden beetje pijn zondag en maandag, dus de dag van en dag na eisprong, kan dit, niet ervoor?
    Zeer nat onderaan zaterdag en zondag, maandag idd niet meer.
    Maar temperatuur als volgt:
    donderdag voor sprong 36.6, vrijdag voor sprong 36.5, zaterdag niet kunnen nemen, zondag (normaal dag van ovulatie) 2x gemeten: 1x 36.6 en 1x 36.7, maandag (normaal dag na ovulatie) hetzelfde 1 x 36.6 en 1x 36.7, dinsdag 36.7 en vandaag (woensdag 10 oktober) pas 36.9 … kan dat zo laat pas zo hoog? Vermits uitgerekend normaal zondag eisprong geweest is? Moet het dan niet veel sneller omhoog?
    Zijn er geen tekenen op voorhand?
    bedankt

Reageren
    Anoniem

Google ovulatie berekenen. Veel sites waar je dat kunt doen… Succes!

Reageren
    ellen

hoi,
    heb k al gedaan …
    dan kom ik uit op zondag 7 oktober maar temperatuur ging pas fatsoenlijk omhoog op woensdag 10 oktober… dat vond ik net zo gek, vandaar mijn vraag
    groetjes

Reageren
Reageer op: ovulatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.