- Anoniem1 juli 2014 om 15:36
ik heb september 2013 mijn spiraal verwijderd en daarna gestopt met de pil in januari 2014.
nu was ik van 6 t/m 29 juni 2014 bij min man die in het buitenland woont nog.
we zijn bewust gegaan voor een kindje.
nu moet ik 9 juli ongesteld worden. maar mijn vorige menstruatie was veel korter en veel minder hevig dan normaal.op dit moment heb ik de volgende klachten maar negatieve testen:
– broeken zitten niet lekker bij mijn buik.
– plas veel en kleine beetjes
– misselijk
– grotere borsten
– pijnlijke borsten
– pijnlijke tepels
– vocht uit tepels (is plakkerig, wit en doorzichtig)
– emotioneler dan normaal
– schaamlippen zijn opgezet en gevoelig
– buik rommelt af en toeik voel mij aan alle kanten zwanger en mijn man zegt ook je hebt een bollere buik dan anders maar de testen zijn negatief.
je wordt er toch onzeker van. heb het idee dat ik in de maling genomen wordt door mijn lichaam. heb verschillende testen gedaan en allemaal negatief.wie had dit ook?
en was je toen wel zwanger of toch niet?9 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 juli 2014 om 21:12Het kan door het ontpillen komen.
Of je wel of niet zwanger bent kun je dan alleen maar te weten komen door een bloedtest bij de huisarts.
ReagerenAnoniem3 juli 2014 om 15:46die heb ik maar 1 maand geslikt en gestopt met de pil begin januari 2014 dus lijkt mij niet ontpillen.
op dit moment heb ik de volgende klachten maar negatieve testen:
– broeken zitten niet lekker bij mijn buik.
– plas veel en kleine beetjes
– misselijk hele dag
– grotere borsten
– pijnlijke borsten
– pijnlijke tepels
– schaamlippen zijn opgezet en gevoelig
– moedit houd al zo’n 3 weken aan de klachten en testen zeggen niet zwanger.
Reageren
gebruik nu 6 maanden geen anticonceptie. heb in december alleen 3 weken de pil gesliktJohn (moderator)
3 juli 2014 om 20:18Dan zal het niet van het ontpillen zijn.
Reageren
Het is mogelijk dat je HCG gehalte te laag is voor de dhz testen. Ga naar de huisarts voor een bloedtest.Anoniem4 juli 2014 om 20:25ben inderdaad vandaag na nogmaals een test gedaan te hebben die weer negatief was naar de huisarts gegaan.
heb haar mijn klachten uitgelegd en ze zei gelijk je bent zwanger. en jij zelf weet dat het beste omdat je het voelt. en ze laat mij een bloedtest doen om duidelijkheid te verkrijgen. dit ga ik maandag doen en de uitslag krijg ik dinsdag.
ben benieuwd of ik echt zwanger ben.
ReagerenJohn (moderator)
4 juli 2014 om 20:40Anoniem9 juli 2014 om 00:24zondag 6-7 een positieve test wel een vaag 2de streepje maar een streepje dus zwanger.
maandag ochtend bloed geprikt
maandag ochtend een 2de positieve test
dinsdag uitslag bloed test negatief. nou snap ik er niks van hcg te laag zei ze. waarom dan wel 2 positieve testen en een negatieve bloedtest.
dinsdagmiddag 3de positieve zwangerschapstestdus toch zwanger.
woensdag bij de apotheek een clearblue indicator halen moest besteld worden. en dan opnieuw testen, en weten hoelang ik zwanger ben.
het is dan ook de dag van mijn ongesteldheid dus hoop dat die weg blijft.maar morgen avond weet ik meer en hopelijk helemaal happy
ReagerenJohn (moderator)
9 juli 2014 om 07:47Ben benieuwd…….
ReagerenAnoniem9 juli 2014 om 19:19ik heb een clearblue indicator gedaan die zegt zwanger en 1-2 weken.
Reageren
dus super happy en eindelijk bevestiging dat ik het mij niet verbeeld.
nog steeds niet logisch dat het ziekenhuis niet positief kon testen.John (moderator)
9 juli 2014 om 20:14Het is heel goed mogelijk dat de hcg waarde toen net nog te laag was.
Reageren
Laat volgende week bij de huisarts anders nog een nieuwe test doen.