- Anoniem9 januari 2016 om 13:56
13 december zou de eerste dag van m’n laatste menstruatie moeten zijn, en aangezien het aangeraden werd om een spiraaltje te laten zetten in je menstruatie, is deze 16 december geplaatst. (Echter heb ik niet gebloed)
Echo ervoor en erna gemaakt. Niks op te zien, baarmoeder en eierstokken zagen er ook goed uit.
Het spiraaltje zat na de check ook netjes.2 dagen erna nog wel last gehad, maar dat is normaal.
Nu zijn we 3 weken verder…
Klachten zouden zeker wel 3 maanden kunnen duren, maar door de soort klachten die ik heb, wilde de gyn me graag terug zien en vroeg me ook een zwangerschapstest van tevoren te doen.Ik voel me opgeblazen, hou vocht vast, voel me opgeblazen,lage rugpijn, pijn in de baarmoeder (en bandenpijn?), iedere dag hoofdpijn (zelfs uitlopend in migraine), moodswings, misselijk, lage bloeddruk, 4 kg aangekomen, borsten gegroeid en zelfs tepelvloed. Ook heb ik een klein buikje, die bij inspanning erg hard aanvoelt. M’n darmen rommelen als een malle….Ik voel gewoon dat dit anders is, en niet omdat ik weer bijna ongesteld moet worden…
Test was negatief die ik zelf had gedaan, maar op de echo die afgelopen woensdag plaatsvond zagen ze een zwarte ‘vlek’ van 4mm die kon duiden op een zwangerschapsring, maar ook gewoon een cyste of vocht kon zijn. Het was dus onwaarschijnlijk dat ik zwanger zou zijn, maar er zit wel wat.
Dus weer een test gedaan en getest op prolactine.
Test negatief en volgende week woensdag zou ik de uitslag van de prolactine krijgen.Die week erna heb ik weer een echo..
Heb voor de zekerheid nog maar een test gekocht, want misschien was het wel te vroeg om te testen?
Morgen zou de eerste dag van m’n volgende ongesteldheid zijn, dus dat wacht ik nog even lekker af.Ik heb de afgelopen weken wel veel pijnstillers gehad (diclofenac 2x en ibu’s en paracetamolletjes tegen de krampen). Kan dit invloed hebben?
3 dagen na het plaatsen overigens ook weer sexueel actief geweest…Meer mensen die steeds negatief testen en toch zwanger blijken te zijn?