Zoeken Vraag het forum

zwangerschapssymptomen maar negatieve testen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ano

hallo,

even een vraag ik heb sinds een paar maanden heel veel pukkeltjes op mijn voorhoofd, een zwnagerschapsmasker (snor), er komt melk uit mijn tepels sinds een maand, ik ben ruim 2 kilo aangekomen terwijl ik niets anders eet, en sinds vandaag zag ik ook een zwangerschapsstreep op mijn buik. ik heb een twee weken geleden ongeveer een test gedaan, negatief. dokter heeft bloed geprikt, eveneens negatief. ik ben aan de pilk die ik doorslik maar in mei veranderd van pil zonder stopweek. laatste stopweek duurde het langer voordat ik ongie werd en was het weinig….tijdens mijn eerdere zwangerschappen bleef ik ongesteld tot de 5e maand…

er zijn zoveel zaken die wijzen op een zwangerschap dat het vreemd is als het niet zo is. maar hoe kom ik er achter?

2 reacties
    Reageren
    ikke

oei oei das ook raar! zou toch de ha inlichten of de gyn! moet toch een verklaring voor zijn denk ik dan
    veel succes!

Reageren
    1990TD

Goh, dat is zeker raar! Is het niet mogelijk dat de hormonen van je pil de zwangerschapshormonen in je bloed maskeren? Het lijkt me dat een dokter daar rekening mee houdt/ verstand van heeft, maar je weet maar nooit…

Reageren
Reageer op: zwangerschapssymptomen maar negatieve testen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.