- Anoniem4 januari 2016 om 12:03
Hoi,
misschien weten jullie raad.
sinds 2 weken heb ik zwangerschapsymptomen (misselijk, hoofdpijn, rommelende darmen, harde gevoelige borsten en tepels, verschillende dingen niet meer lusten, reageer fel op anderen)
ik ben wel gewoon ongesteld geworden maar is nu paar dagen donkerbruin tegen zwart aan.
2 testen gedaan en allebei negatief. 1 voor vroege zwangerschappen en 1 van de kruidvat merk.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 januari 2016 om 14:02Wanneer was de eerste dag van de laatste menstruatie?
ReagerenAnoniem8 januari 2016 om 14:44dat was 3 december, 2 januari moest ik het weer worden maar is maar een klein beetje en al 6 dagen alleen bruin bloedverlies
ReagerenJohn (moderator)
8 januari 2016 om 18:01Op 4 januari, had je al 2 weken klachten. De klachten zijn dan dus ongeveer rond de eisprong begonnen. Zwangerschapssymptomen kunnen het dan absoluut niet zijn. Ik denk dat het toch eerder pre-menstruele klachten zijn
ReagerenAnoniem9 januari 2016 om 13:25kan dat ook verklaren dat ik er nog steeds last van heb?
2 januari moest ik ongesteld worden, nu een week verder en alleen maar bruine afscheiding gehad en 2 dagen heel klein beetje rood bloed.
symptomen komen trouwens wel overeen
ReagerenJohn (moderator)
9 januari 2016 om 14:043 december is je menstruatie begonnen. De eisprong was dan ongeveer rond de 15-20 december. Je klachten zijn toen ook begonnen. Dus kunnen het onmogelijk zwangerschapsklachten zijn, want op dat moment kon je onmogelijk al zwanger zijn.
misselijk, hoofdpijn, rommelende darmen, zijn symptomen die je pas krijgt als je toch al een aantal weken/maanden zwanger bent. Gevoelige borsten en tepels zijn algemene verschijnselen die bij de eisprong en de menstruatie veelvuldig voor komen.De klachten zullen waarschijnlijk aanhouden totdat je menstruatie goed doorbreekt.
Reageren