Zoeken Vraag het forum

symptomen maar negatieve testen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,

misschien weten jullie raad.

sinds 2 weken heb ik zwangerschapsymptomen (misselijk, hoofdpijn, rommelende darmen, harde gevoelige borsten en tepels, verschillende dingen niet meer lusten, reageer fel op anderen)

ik ben wel gewoon ongesteld geworden maar is nu paar dagen donkerbruin tegen zwart aan.

2 testen gedaan en allebei negatief. 1 voor vroege zwangerschappen en 1 van de kruidvat merk.

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Wanneer was de eerste dag van de laatste menstruatie?

Reageren
    Anoniem

dat was 3 december, 2 januari moest ik het weer worden maar is maar een klein beetje en al 6 dagen alleen bruin bloedverlies

Reageren
    John (moderator)

Op 4 januari, had je al 2 weken klachten. De klachten zijn dan dus ongeveer rond de eisprong begonnen. Zwangerschapssymptomen kunnen het dan absoluut niet zijn. Ik denk dat het toch eerder pre-menstruele klachten zijn

Reageren
    Anoniem

kan dat ook verklaren dat ik er nog steeds last van heb?

2 januari moest ik ongesteld worden, nu een week verder en alleen maar bruine afscheiding gehad en 2 dagen heel klein beetje rood bloed.

symptomen komen trouwens wel overeen

Reageren
    John (moderator)

3 december is je menstruatie begonnen. De eisprong was dan ongeveer rond de 15-20 december. Je klachten zijn toen ook begonnen. Dus kunnen het onmogelijk zwangerschapsklachten zijn, want op dat moment kon je onmogelijk al zwanger zijn.
    misselijk, hoofdpijn, rommelende darmen, zijn symptomen die je pas krijgt als je toch al een aantal weken/maanden zwanger bent. Gevoelige borsten en tepels zijn algemene verschijnselen die bij de eisprong en de menstruatie veelvuldig voor komen.

De klachten zullen waarschijnlijk aanhouden totdat je menstruatie goed doorbreekt.

Reageren
Reageer op: symptomen maar negatieve testen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.