- Anoniem16 juni 2014 om 12:11
Hallo,
wij zijn nu een aantal maanden bezig om zwanger te worden. De afgelopen maanden heb ik vernomen dat ik een aantal dagen voor mijn menstruatie zere borsten en last van mijn onderrug krijg. (Nu ook weer het geval) Nu is over enkele dagen mijn NOD en het is mij duidelijk gevallen dat ik de afgelopen 3 dagen veel meer moet plassen dan normaal (urine ruikt sterker) en dat ik steken heb in mijn lies. (soms spierpijn gevoel). Ook ben ik af en toe heel erg moe zonder dat daar een reden voor is. Overigens krijg ik voldoende slaap.
Zijn dit zwangerschap symtomen? Herkend iemand dit ook?
Alvast bedankt!
Groetjes Inge3 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 juni 2014 om 13:26Dat is zo niet te zeggen. Het zou ook een virusinfectie kunnen zijn.
Reageren
Gewoon even de menstruatie afwachten en als die uitblijft een test doen.Anoniem20 juni 2014 om 18:39Bedankt voor uw reactie.
Nu een aantal dagen verder, heb ik sinds de afgelopen 2 en een halve dag roze afscheiding maar alleen tijdens het afvegen. Ik gebruik voor de zekerheid inlegkruisjes en tijdens het verschonen is er vrij weinig tot geen afscheiding te zien. Verder heb ik geen menstruatiepijn/klachten waar ik normaal veel last van heb.
Is het verstandig om morgenochtend een testje te doen of nog een aantal dagen af te wachten?Inge
ReagerenJohn (moderator)
20 juni 2014 om 18:42Ik zou tot na het weekend wachten.
Reageren