- Anoniem2 april 2014 om 22:23
Haai, ik had even een dringend vraagje.
Ik heb sinds een tijdje een vriend en we hebben het nog niet echt gedaan, zeg maar nog niet echte geslachtsgemeenschap, maar kun je zwanger raken zonder dat de penis echt in de vagina is geweest? Ik had namelijk gelezen dat je zwanger kunt raken van zijn voorvocht… Ik maak me namelijk een beetje zorgen nu aangezien ik niet ongesteld ben geworden deze week en wel soort van dit heb meegemaakt, ik ben niet aan de pil.Groetjes!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 april 2014 om 09:28Van voorvocht raak je in principe niet zwanger. Maar ook in dat geval had de penis in je vagina moeten komen.
ReagerenAnoniem3 april 2014 om 19:38Dankjewel voor de reactie! Dit neemt in ieder geval stres weg haha. Maar je kunt dus alleen zwanger raken als de penis echt in de vagina is geweest? Van bijvoorbeeld het aantikken van de vagina kun je niet zwanger worden?
ReagerenJohn (moderator)
3 april 2014 om 19:53Om zwanger te raken moet er sperma direct in je vagina komen, Dat kan met de penis maar natuurlijk ook met een vinger waar vers sperma aanzit bijvoorbeeld. De volgende keer gewoon een condoom gebruiken. Hoef je die stress niet te hebben.
Reageren