Zoeken Vraag het forum

Zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ellen

hallo, ik heb geen seks gehad , maar ik heb wel lichamelijke contact gehad en ik ben nog maagd maar mijn vriend ging een stukje met zijn penis binnen mijn vagina in en misschien is er wat voorvocht in gekomen maar hij is niet diep in gegaan , en ik ben 2 dagen over de datum van mijn menstruatie en ik ben wel onregelmatig maar tog ben ik bang soms zeggen ze dat het tog wel mogenlijk is dat ik zwanger kan raken terwijl ik gewoon maagd ben niet echt penis in mijn vagina heb gehad ??? pfff

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zo raak je niet zwanger. Je kunt ook niet zeggen dat 2 dagen overtijd bent , want je menstruaties zijn sowieso onregelmatig… je weet dus eigenlijk helemaal niet precies wanneer je ongesteld moet worden.

Reageren
    ellen

dat klopt , maar soms is het 1 dag later soms word ik gewoon zelfde datum soms paar dagen maar ook vaak dat ik wel ongeveer op de zelfde datum word is echt afwisselend maar wel fijn dat ik daar van niet zwanger kan worden.

Reageren
    John (moderator)

gewoon even rustig afwachten

Reageren
    ellen

maar wat u dus zegt ? er is op dit wijze dus echt nihil kans dus 100% zeker  op zwangerschap toch dus ik hoef me niet zorgen te maken ?

Reageren
    ellen
    • iets verkeerds getypt moest dus 100 % zeker dat ik niet zwanger kan zijn ..
    Reageren
    John (moderator)

Zo raak je niet zwanger

Reageren
Reageer op: Zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.