- ellen6 februari 2018 om 17:46
hallo, ik heb geen seks gehad , maar ik heb wel lichamelijke contact gehad en ik ben nog maagd maar mijn vriend ging een stukje met zijn penis binnen mijn vagina in en misschien is er wat voorvocht in gekomen maar hij is niet diep in gegaan , en ik ben 2 dagen over de datum van mijn menstruatie en ik ben wel onregelmatig maar tog ben ik bang soms zeggen ze dat het tog wel mogenlijk is dat ik zwanger kan raken terwijl ik gewoon maagd ben niet echt penis in mijn vagina heb gehad ??? pfff
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 februari 2018 om 17:50Zo raak je niet zwanger. Je kunt ook niet zeggen dat 2 dagen overtijd bent , want je menstruaties zijn sowieso onregelmatig… je weet dus eigenlijk helemaal niet precies wanneer je ongesteld moet worden.
Reagerenellen6 februari 2018 om 17:55dat klopt , maar soms is het 1 dag later soms word ik gewoon zelfde datum soms paar dagen maar ook vaak dat ik wel ongeveer op de zelfde datum word is echt afwisselend maar wel fijn dat ik daar van niet zwanger kan worden.
ReagerenJohn (moderator)
6 februari 2018 om 17:56gewoon even rustig afwachten
Reagerenellen6 februari 2018 om 18:02maar wat u dus zegt ? er is op dit wijze dus echt nihil kans dus 100% zeker op zwangerschap toch dus ik hoef me niet zorgen te maken ?
Reagerenellen6 februari 2018 om 18:08- iets verkeerds getypt moest dus 100 % zeker dat ik niet zwanger kan zijn ..
John (moderator)
6 februari 2018 om 18:35Zo raak je niet zwanger
Reageren