Zoeken Vraag het forum

Zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hey, ik ben een meisje en ben nog maagd.
    mn vriendje vingerde me, hij is die avond nooit klaar gekomen maar ik voelde wel dat hij wat voorvocht had. Nu weet ik niet of dat vocht aan zn vingers is geweest, voor hij me vingerde..
    Is er een kans dat ik zwanger geraakte? ik ben nu aan het stressen want dat wil ik niet.
    Het gebeurde op de eerste da na mn menstruatie

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

Heeft hij je alleen gevingerd ? of hebben jullie ook geslachtsgemeenschap gehad?

Reageren
    Anoniem

alleen gevingerd

Reageren
    Anoniem

dan is de kans heel heel klein dat je zwanger bent. van vingeren wordt je namelijk niet zwanger.

als je het zeker wil weten zou ik je advies geven om een zwangerschapstest te kopen bij de drogist vanaf 3,95 heb je er al een.

Reageren
    Anoniem

Ik wacht nog een paar dagen, zou normaal nu ergens mijn regels moeten hebben. En ik neem normaal ook wel de pil, maar ben niet meer zeker of ik er net voor of net na mee ben gestopt omdat mijn strips opwaren

Reageren
Reageer op: Zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.