Zoeken Vraag het forum

50 dagen geen menstruatie!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sharon

Ongv toch al bijna een jaartje gestopt met de pil, nadien altijd stiptjes een cyclus gehad tot 28 dagen. Nu vorige maand 1tje van 43dagen. Testjes gedaan en langst de HA geweest, Negatief. Tot de cyclus van nu… vandaag 50dagen! Als ‘k de cyclus van 28 dagen mag geloven ben ik 22dagen over tijd als ik die van 43dagen mag geloven ben ‘k 7 dagen overtijd. Gisteren getest, ook negatief. help?! 🙁

2 reacties
    Reageren
    Heleen

Ik zou naar de huisarts gaan. Best wel vreemd dat je cyclus nu ineens zo anders is.

Heleen

Reageren
    Sharon

Ja vorige maand was ‘k ook al een tijdje overtijd. Toen ook een bloedtest laten doen, kwam negatief uit. Ga volgende week nog 1 testje doen en dan meteen een afspraakje make met de gyné. Vanaf vandaag wel heel veel pijn in de onderbuik en ook vanondere… Pff. Verlang toch nog steeds terug naar men normale cyclus :((((

Reageren
Reageer op: 50 dagen geen menstruatie!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.