- Anoniem30 oktober 2013 om 10:12
Hallo,
Sinds januari ben ik gestopt met de pil. T/m Mei heb ik een cyclus van 33 dagen gehad. Hierna volgde een cyclus van 45 dagen, daarna 52 dagen. Na deze laatste cyclus ben ik helemaal niet meer gaan menstrueren. Daarnaast heb ik diverse lichamelijke klachten.
Na een bezoek aan de huisarts ben ik getest op de schildklier. Deze was gelukkig in orde. Eigenlijk wijzen al mijn klachten op een zwangerschap die er niet is. De huisarts heeft mij eindelijk doorverwezen naar een gynaecoloog… en nu weeeeeerrrrr afwachten.
Heeft iemand deze ervaring ook eens meegemaakt?
Waar kan ik rekening mee houden…..2 reactiesReagerenTandor130 oktober 2013 om 15:39Je ovulatie blijft uit. Het zou nog een gevolg kunnen zijn van het ontpillen. Alleen de gynaecoloog kan daar duidelijkheid over geven. Helaas dus toch maar even afwachten. Wanneer heb je een afspraak?
ReagerenAnoniem30 oktober 2013 om 16:11Beste Tandor1,
Bedankt voor je reactie. Volgens de huisarts kan het niet aan het ontpillen liggen. De afspraak moet nog gemaakt worden. De huisarts heeft gisteren een verwijsbrief doorgestuurd. Ik moet dus wachten op oproep van het ziekenhuis. GRRRRR!
Reageren