Zoeken Vraag het forum

negatieve test,geen menstruatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • deesje

Hallo iedereen,
    Mijn lichaam doet zo raar
    Ik ben sinds december gestopt met mijn pil. Sindsdien mooi om de 31 dagen mijn regels. In mei was dit plots 35 dagen. Niets aan de hand dacht dat dit eemalig zou zijn.
    Nu ben ik dus al aan dag 40 en nog steeds geen menstruatie. Af en toe eens eventjes last gehad in mijn buik maar niets meer. Gisteren een testje gedaan maar dit was negatief 🙁
    Nu echte kwalen heb ik niet, de maag is niet 100℅ maar ik kan niet zeggen dat ik er last van heb.
    Vandaag wel enorme hoofdpijn.en gisteren ook enorm last van jeukende tepels maar dat is nu precies beter.
    Er komt ook nog eens bij dat ik met een vaginale schimmelinfectie rond loop. Hiervoor gebruik ik zalf.
    Nu heb ik sinds gisteren bij het afvegen steeds wat licht roze verlies.weet niet van wat dit kan komen. Heb al verschillende keren zo een infectie gehad (bijna maandelijks,juist voor mijn regels) maar nooit was er een roze kleur bij het afvegen.
    Ik weet niet wat er aan de hand zou kunnen zijn dat ik regels niet krijg en licht roze verlies 🙁 iemand een idee?
    Groetjes

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Ik ben al jaren met de pil gestopt ivm kinderwens maar ik heb ook nog steeds wel eens een cyclus van 40 dagen! Je wordt er onzeker van want je denkt steeds dat je misschien wel zwanger bent maar dan komen toch de regels weer door. Ook weleens met rozeverlies eerst en daarna zet de ongi door….Ga zo langzaam aan rekening houden met het feit dat het bij ons niet op de normale manier gaat lukken.

Reageren
Reageer op: negatieve test,geen menstruatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.