Zoeken Vraag het forum

is het mogelijk?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • christien

Hallo,

Ik heb gisteren sex gehad, maar zonder condoom.
    Ik pal nu al 3 maanden de pil, maar niet altijd op de zelfde uren. Soms om 13u soms om 8u. Meestal om 8u.

Mijn vriend is niet klaargekomen in mij, maar hij had wel voorvocht achtergelaten.

Is het mogelijk dat ik zwanger kan worden?

8 reacties
    Reageren
    Emma`

Als je elke dag de pil slikt, ben je gewoon beschermd. Als je de ‘vergeten’ pil maar binnen 12 uur in hebt genomen. Waarom denk je nu dat je zwanger kunt zijn dan? Ben je over tijd?

Groet Emma

Reageren
    christien

Ik heb men regels nog niet gehad want het was gisteren dat ik sex had. Normaal krijg ik ze over 2 a 3 weken. Is het noodzakelijk dat ik de ‘verplichte’ pil inneem? Wat gebeurt er als ik ze niet inneem?

Groetjes christien

Reageren
    Pien

Wat bedoel je met de ‘verplichte pil’???

Reageren
    ano

je hebt de map echt niet nodig hoor, je was veilig in de periode dat je sex hebt gehad.

Reageren
    christien

de noodpil of morning after-pil @pien

Reageren
    c

Oke bedankt Ano

Reageren
    christien

Er is wel nog 1 kleinigheidje wat ik vergeten ben te zeggen. In de weekend van 18/05/2013-19/05/2013 was ik ziek en heb ik moeten overgeven, maar ik heb wel elke dag de pil gepakt.

Kan dat gevolgen hebben?

Reageren

Adviezen bij de pil

Als u binnen vier uur na het innemen van de pil moet braken of waterdunne diarree hebt, dan is de pil niet betrouwbaar. Neem dan een extra pil in. Lukt dat niet, neem dan dezelfde maatregelen als bij het vergeten van de pil.

Bron:
    http://www.thuisarts.nl/anticonceptiepil/ik-wil-anticonceptiepil-gaan-gebruiken

Reageren
Reageer op: is het mogelijk?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.