Zoeken Vraag het forum

word je van voorvocht zwanger ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Beste Lies,

Dit alles nu wetende denk ik dat ik dat de kans op een zwangerschap wel heeeeeel erg klein is. Je schreef dit bericht op 3 mei. Dus de dag nadat je eigenlijk ongesteld had moeten worden.
    Je schreef ook dat je soms te laat of te vroeg menstrueert. Ik denk dat dat nu dus ook aan de hand is. De spanning die je op dit moment hebt kan er ook nog voor zorgen dat het wat langer duurt.
    Dus:
    Ik zou gewoon nog even afwachten of je niet toch gewoon gaat menstrueren. Als je over een week nog steeds niet menstrueert raad ik je aan om even bij de huisarts langs te gaan. Praat dan ook met je huisarts over de pil.

Het feit en de omstandigheid waarom het niet gelukt is geeft volgens mij duidelijk aan dat jullie allebei nog niet aan sex toe zijn. Wacht daarmee gewoon nog een tijdje. Probeer het niet te forceren.

Voor de toekomst:
    Het zou verstandig zijn om te zorgen dat jullie condooms bij de hand hebben.

Lies

Mijn moeder zegt ook dat t door de stress komt dat ik nog niet menstrueer.

Reageren
    John (moderator)

Gewoon nog een paar dagen afwachten.

Reageren
    Lies

nog iets; mijn baarmoeder mond is dicht … k moest gaan voelen van mn moeder.
    Wat betekend het als die dicht is ? Wil dat zeggen dat ik dan zwanger ben ? :/

Reageren
    John (moderator)

Nee Lies.
    Het spijt me dat ik het moet zeggen, maar wat je moeder zegt en laat doen helpt ook niet echt. Je krijgt steeds meer spanning hierdoor. Dat schiet zo dus absoluut niet op.
    Meid, doe jezelf een plezier en ga a.u.b. naar de huisarts. Je ouders hoeven hier niet perse iets van af te weten. Hij mag daar zonder jou toestemming niet over praten.

Reageren
    Anoniem

hallo ik heb bijna, 3 weken geleden seks gehad met mijn vriend zonder condoom en heb daarna de morningafterpil genomen. na een week ben ik 3 dagen heel donker en weinig gaan menstrueren. na die week van het menstrueren ben ik 1 dag weer gaan bloeden ik heb ook erg last van mijn borsten ben veel moe en last van hoofdpijn veel puistjes gekregen!! nooit gehad

Reageren
    Anoniem

Je cyclus kan een beetje in de war liggen door de morning afterpil. Ik had dit zelf ook gehad ik moest zondags ongestzld worden maar na het nemen van de morningafterpil was ik pas woensdag ongesteld zou me pas zorgen maken als ze echt wzgblijven..

Reageren
Reageer op: word je van voorvocht zwanger ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.