Zoeken Vraag het forum

Symptomen & vreemde dingen na ontpillen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tijgertje2005

Hallo, ik ben in augustus 2012 gestopt met de anticonceptiepil met het doel om vlgd jaar zwanger te raken. Mijn vriend en ik vrijen nu veilig dmv condoom, en ben zeker niet zwanger. Het ‘ontpillen’ gaat goed, en mn cyclus was direct tussen de 28-31dgn de afgelopen maanden. Ik weet nu ook weer waarom ik aan de pil was gegaan toen ik 15 werd, die pijn vd eisprong 2-3dgn lang. Maar nu t gekke: sinds 4wkn komt er witte vloeistof uit beide tepels als ik iets op mijn borsten duw, ik check elke week mijn borsten en voel mijn borst/melkklieren ook sinds een wk of 4 beter.
    Zwanger ben ik niet (voor zekerheid getest), en voel me ook niet zwanger.
    Ik denk dat het door de veranderingen in mijn hormoonhuishouding is, denken jullie dat ook…? En moet ik het aan mn huisarts laten zien of heeft dat geen meerwaarde…? Ben nu ook 6dgn met foliumzuur bezig.
    Groetjes van mij

2 reacties
    Reageren
    Emma

Ik denk ook dat het door de verandering in je hormoonhuishouding te maken heeft. Succes met zwanger raken!

Groetjes Emma

Reageren
    roosje

hallo ik ben nu 5 maanden gestopt met de pil. Volgens mijn belevenis ben ik al 10 x zwanger geweest.. Helaas is het echt ontpillen geweest. Nu heb ik me twijfels bij deze maand. Heb weer veel klachten vooral een buik die opgezet lijkt en moe en niks kunnen verdragen over 5 dagen krijg ik als het goed is me ong. maar hoop dat het wel raak is deze keer zeker na wat bloed verlies na de seks te hebben gehad want Dat heb ik nooit gehad. Vroege test was negatief!

Reageren
Reageer op: Symptomen & vreemde dingen na ontpillen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.