Zoeken Vraag het forum

Ontpillen of?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mij

Hey allemaal.

Ik heb al veel gelezen over ontpillen, maar mijn symptomen lijken anders te zijn.
    Na 2 jaar de pil gebruikt te hebben ben ik gestopt met de pil. Dit doordat dit moest van mijn dokter. ik had namelijk elke keer een tussentijdse bloeding bij het gebruikt ervan. Mijn dokter vertelde me da het kon zijn, doordat mijn lichaam de hormonen weigerde.
    Inmiddels was mijn laatste ‘periode’ op 16 maart 2011. Dit was direct na het stoppen met de pil. Inmiddels ben ik niet meer ongesteld geweest.
    Daarnaast heb ik de volgende klachten: misselijk bij andere geuren met braakneigingen, vreemd branderig gevoel in onderbuik (voornamelijk links, als ik zit vooral), vergeetachtigheid en vaak moeten plassen. Twee weken geleden heb ik al een zwangerschapstest gedaan, maar hier kwam negatief uit.
    De vorige keer dat ik stopte met de pil, die ik veel langer had geslikt, had ik stipt op tijd de maand erna een ongesteldheid. Ook ben ik sinds het stoppen met de pil bijna 5 kilo aangekomen. Iemand een idee wat het kan zijn?

Alvast bedankt,
    Groetjes
    mij

1 reactie
    Reageren
    Christel

Veel plassen, een branderig gevoel in de onderbuik en misselijkheid zouden kunnen wijzen op een blaasontsteking. Is er al urineonderzoek gedaan? Heb je vaker blaasontstekingen gehad?

Reageren
Reageer op: Ontpillen of?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.