- Mij11 mei 2011 om 15:55
Hey allemaal.
Ik heb al veel gelezen over ontpillen, maar mijn symptomen lijken anders te zijn.
Na 2 jaar de pil gebruikt te hebben ben ik gestopt met de pil. Dit doordat dit moest van mijn dokter. ik had namelijk elke keer een tussentijdse bloeding bij het gebruikt ervan. Mijn dokter vertelde me da het kon zijn, doordat mijn lichaam de hormonen weigerde.
Inmiddels was mijn laatste ‘periode’ op 16 maart 2011. Dit was direct na het stoppen met de pil. Inmiddels ben ik niet meer ongesteld geweest.
Daarnaast heb ik de volgende klachten: misselijk bij andere geuren met braakneigingen, vreemd branderig gevoel in onderbuik (voornamelijk links, als ik zit vooral), vergeetachtigheid en vaak moeten plassen. Twee weken geleden heb ik al een zwangerschapstest gedaan, maar hier kwam negatief uit.
De vorige keer dat ik stopte met de pil, die ik veel langer had geslikt, had ik stipt op tijd de maand erna een ongesteldheid. Ook ben ik sinds het stoppen met de pil bijna 5 kilo aangekomen. Iemand een idee wat het kan zijn?Alvast bedankt,
Groetjes
mij1 reactieReagerenChristel14 mei 2011 om 20:39Veel plassen, een branderig gevoel in de onderbuik en misselijkheid zouden kunnen wijzen op een blaasontsteking. Is er al urineonderzoek gedaan? Heb je vaker blaasontstekingen gehad?
Reageren