- Blondie22 oktober 2012 om 09:22
Ik ben nu 7 weken zwanger en begin steeds meer te twijfelen van wie ik eigenlijk zwanger ben. Zo ongelofelijk stom.
Het is namelijk zo dat ik seks heb gehad met een vriend. Dit met condoom en toen hij in me was is hij niet klaargekomen. Hij is pas klaargekomen toen ik heb had afgetrokken. Hij is hierbij klaargekomen op zijn eigen buik.
Twee dagen later heb ik seks gehad met mijn eigen vriend. Dit zonder condoom en hij is wel in me klaargekomen.
Ik ben er steeds vanuit gegaan dat ik zwanger ben van mijn eigen vriend maar ik begin steeds meer te twijfelen.
Ondanks deze ongelofelijke stommiteit wil ik toch genieten van mijn zwangerschap. Kunnen jullie me helpen? Van wie denken jullie dat ik zwanger ben?
4 reactiesReageren1990TD23 oktober 2012 om 09:07Ik moet eerlijk zeggen, bij je bericht kreeg ik wel een ‘what the fuck’-moment. Maar je noemt het zelf ook een stommiteit, dus ik neem aan dat je dat niet meer gaat doen.
Ik ben overtuigd dat je zwanger bent van je eigen vriend. Met die andere gast heb je het met condoom gedaan en hij is niet in je klaar gekomen. Dus tenzij je handen onder zijn sperma gezeten hebben en jij jezelf toen daar beneden aangeraakt hebt, kan je aannemen dat je kindje van jou en je vriend is.
ReagerenMara23 oktober 2012 om 10:25Ook ik denk van je eigen vriend.
ReagerenBlondie23 oktober 2012 om 13:12Hoi, dankjulliewel voor jullie reactie. Het is zeker stom geweest en weet ook zeker dat het niet meer zal gebeuren. Alleen al het schuldgevoel wat je moet dragen. Maar eigen schuld dikke bult. Ik dacht ook steeds dat het alleen van mijn vriend kon zijn maar toch ga je twijfelen. Zeker ook omdat van die andere niks van sperma bij me is binnengekomen. En als ik de ovulatiekalender moet geloven had ik op vrijdag mijn eisprong en heb ik op maandag seks met die ander gehad en op woensdag en vrijdag met mijn eigen vriend. In elk geval nogmaals bedankt en ik hoop nu iets rustiger te worden en te gaan genieten van mijn zwangerschap.
ReagerenAnoniem23 oktober 2012 om 13:25Inderdaad, gewoon genieten. Hele fijne zwangerschap gewenst!
Reageren